Pitäisiköhän ajaa 9-3 tbo asiantuntijalle/ammattilaiselle?
Kun käynnistän auton ja kone on kylmä (seisonu yön) tulee hiukan sinistä savua. Lämmetessä ei huomaa mitään. Autolla on ajettu 75 tkm ja vuosimalli oli siis 2002, huohotinputkiston päivitys on tehty.
Onkohan tuo normaalia ja kannattasko muuta tehdä kun ajaa...?
VKe
Pieni sininen savu kylmäkäynnistyksessä
Re: Pieni sininen savu kylmäkäynnistyksessä
Normal.VKe kirjoitti:Onkohan tuo normaalia ja kannattasko muuta tehdä kun ajaa...?
eikun kovaa ajoa. Sitten kun alkaa tyhjäkäynnillä pukkaamaan tummaa niin sitten vasta alkaa olemaan vaihto ajankohtainen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Turbo"
- Viestit: 262
- Liittynyt: To Huhti 15, 2004 11:33
- Paikkakunta: Vahto
Re: Pieni sininen savu kylmäkäynnistyksessä
Omassa -01 kolkissa sama oire pari vuotta sitten 60-70tkm kohdalla... Turbo vaihtoon & ongelma poistui. Turbo meni takuuseen, työn jouduin pulittamaan itse.VKe kirjoitti:Pitäisiköhän ajaa 9-3 tbo asiantuntijalle/ammattilaiselle?
Kun käynnistän auton ja kone on kylmä (seisonu yön) tulee hiukan sinistä savua. Lämmetessä ei huomaa mitään. Autolla on ajettu 75 tkm ja vuosimalli oli siis 2002, huohotinputkiston päivitys on tehty.
Onkohan tuo normaalia ja kannattasko muuta tehdä kun ajaa...?
VKe
93 2.0T SE -01 (2000-2017)
900i 16 -89 (1994-2000)
900i 16 -89 (1994-2000)