Moott takakumityyny
Moott takakumityyny
Morjens onko kukaan vaihtanut Moottorin takakumityynyä 9-3:sessa? Onko paha homma. Tulin siihen tulokseen että se on "kulahtanut" kun lähtee eteenpäin moottori nyökkää jonkin verran taas pakilla nyökkää jo huomattavasti enemmän. Vai onko kysymyksessä kyseinen kumi? vai mistä tuo nyökkäminen johtuu?
Jartsi
Re: Moott takakumityyny
Kyllähän se takatyyny luultavimmin syyllinen on.. Ei ole kovin paha homma, 3 pulttia ja moottorin tukeminen tunkilla tms. Tilalle kannattanee laittaa TiD:n vastaava, sopii tilalle mutta on jämäkämpi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Moott takakumityyny
Saman taaimmaisen vaihdoin itsekin kiisselimallin kumiin (PCS:ltä) ensin mutta moottori hölskyi edelleen. Syyksi paljastui akun alla oleva riekaleina oleva sivutukikumi. Lopulta vaihdoin sen pelkääjän puolen kiinnikkeenkin joka oli myös kulunut mutta ei yhtä rikki kuin vasen.
Taaimmainen tulee ulos ja paikalleen ujuttelemalla kun moottoria nostaa ylöspäin. Jos on manuaalivaihde niin siirtotanko kannattanee irrottaa rikkoutumisten estämiseksi. Vasen ja oikea olikin sitten helppoja tapauksia.
Kts kuvia ja ohjeita http://photo.platonoff.com/Auto/2005081 ... ne_Mounts/
Taaimmainen tulee ulos ja paikalleen ujuttelemalla kun moottoria nostaa ylöspäin. Jos on manuaalivaihde niin siirtotanko kannattanee irrottaa rikkoutumisten estämiseksi. Vasen ja oikea olikin sitten helppoja tapauksia.
Kts kuvia ja ohjeita http://photo.platonoff.com/Auto/2005081 ... ne_Mounts/
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko