Nyt se alkoi tää on paha halpaa, käyvää, jotain missä on laittoo mutta ei liikaa. hitsaaminen ei ole liikaa, eikä maalaaminen ja varaosiakin löytyy ostetaan ja myydää palstalta
Vanha 99 mies
P.s Tämä ei välttämättä ole ostetaan ilmoitus vaan jos sattuisi löytymään juttuja vähän niinkuin offtopiccia ostetaan osastolle
Viimeksi muokannut se93tbo, La Heinä 10, 2004 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos sen ei tarvii olla aito b-koneinen turbo niin mulla ois sun kuumeeseen helpotusta.
Eli myynnissä ois 84 vuotinen 99 johon vaihdettu n190tkm ajettu satkun turbotekniikka ja varusteina esim. sähkölasit, sähköpeilit, kallistuksenvakaajat, yms.
Niin lisätään tähän nyt sitten vielä ettei mitään kallista. Tonnikin on tällähetkellä liikaa kun on noi kesälomarahat menny jo. Mutta aina voi ehdottaa. Olen katsellut sellaisiakin mitkä ei ole edes kilvissä, mutta käy ja liikkuu eteenpäin. Kun on noi Kempin koneet tallilla + muut niin olisi kiva rakennella itse, vaikka vähän huonommastakin.
Hallitus kielsi koko projektin kun on jo kaksi mitä pitää kunnossa. Tekis mieli luopua tosta mazdasta, mutta kun ei saa siitäkään kun on kuulemma mennyt sen kanssa paljon aikaa laittamiseen se tohon kuntoon (ja enemmän menis kuulemma sen uuden projektin kanssa) . Mä kyllä jonainpaivänä ajan pihaan 99:llä
Viimeisen puolivuotta on tullut oltua. Ajoin ton uudenkin vaan kotiin ja ilmoitin että se on nyt meidän uus auto + (Steget + muut 9-3 sälät OBD2testereineen) ja nyt tolla yhdellä alkaa keittää mun rahan käyttö, niin täytyy vähän aikaa rauhotella ja sitten raahata joku 99 jostain "ilmaisex"
Ei ne autot mihinkään katoa. Ainakaan saapit