Kuivaus pesun jälkeen
-
- "Viggen"
Kuivaus pesun jälkeen
Säämiskä on perinteisesti kova sana. Mites toimii sellainen kuivauslista, onko kokemuksia. 

SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Kuivaus pesun jälkeen
Jos tuollaista kumista/silikonista lastaa tarkoitat niin kyllä se hyvin toimii kunhan on tarpeeksi pehmeä ja joustava.
Tämän lisäksi on tuollaista lastaa käytettäessä hyvin suositeltavaa JOKAISEN vedon jälkeen pyyhkäistä tuo lasta jollain rätillä kuivaksi ja puhtaaksi. Jos siihen lastaan jää pieni hiekanjyvä tai muu roska niin saa piirrettyä kauniita pitkiä naarmuja maalipintaan.
Itse olen kuitenkin siirtynyt kokonaan mikrokuituliinojen käyttöön auton kuivauksessa. Hyvälaatuiset sellaiset voittavat perinteisen säämiskän mennen tullen ja ovat paljon turvallisempia kuin esim. nuo lastat. Ikkunoihin käytän kuitenkin edelleen tuollaista lastaa.
Tämän lisäksi on tuollaista lastaa käytettäessä hyvin suositeltavaa JOKAISEN vedon jälkeen pyyhkäistä tuo lasta jollain rätillä kuivaksi ja puhtaaksi. Jos siihen lastaan jää pieni hiekanjyvä tai muu roska niin saa piirrettyä kauniita pitkiä naarmuja maalipintaan.
Itse olen kuitenkin siirtynyt kokonaan mikrokuituliinojen käyttöön auton kuivauksessa. Hyvälaatuiset sellaiset voittavat perinteisen säämiskän mennen tullen ja ovat paljon turvallisempia kuin esim. nuo lastat. Ikkunoihin käytän kuitenkin edelleen tuollaista lastaa.
Itse vetäisen AutoGlymin lastalla enimmät vedet katota, konepelliltä ja laseilta. Sitten mikrokuituliinalla loput. Lasta kannattaa tosiaan pitää puhtaana. Halvempiakin lastoja lötyy, mutta tuo Glymin läpyskä on ainakin kestänyt vuosia melko kovassa käytössä...

Eski

Eski
Samanlainen Glymin lasta itselläkin ja toimii kyllä hyvin.
Itse tosiaan pyyhkäisen lastan puhtaaksi jokaisen pyyhkäsyn välillä, näin välttyy ikäviltä vahingoilta : )
Itse tosiaan pyyhkäisen lastan puhtaaksi jokaisen pyyhkäsyn välillä, näin välttyy ikäviltä vahingoilta : )
Täältä löytyy kanssa Glymin silikonilasta. Todella hyvä kapistus vaikka onkin pirun hintava.
Halvemmista lastoista on vaan huonoja kokemuksia, ostin anttilasta jonkun samantapaisen 5,90€, joka luovutti joka pyyhkäisyllä silikonia maalipintaan eikä meinannut millään irrota...
Halvemmista lastoista on vaan huonoja kokemuksia, ostin anttilasta jonkun samantapaisen 5,90€, joka luovutti joka pyyhkäisyllä silikonia maalipintaan eikä meinannut millään irrota...
Kannatusjäsen