Veikkarissa on uusi yksityinen katsastusasema nimeltä Veikkarin Katsastus.axp102 kirjoitti:no hitto. juuri WST:een kävellessäni katsoin että siinähän se vielä on. mutta jos nyt on lappu luukulla niin yhden varassa ollaan.lucaf kirjoitti:Huomasin eilen että muottikadun katastusasema on lopettanut toimintansa. Onko kaupungissa enää yksi katsastusasema?
tosin tunnustettava on, että olen 15 vuoden aikana katsastanut autot yhtä kertaa lukuunottamatta aina metsämutilassa. ja katsastan 2 tai 3 autoa vuodessa, joten minä en ole sitä toista kaivannut kuin kilpailua piristämään. ei siihen oikein osaa ajaa.
kyllä sieltä kohta joku yrittäjä hoksaa pistää hyvinkäälle huarakonttorin pystyyn.
ei ole kyllä kauaakaan siitä, kun radiossa keskusteltiin katsastusmiesten hälyttävästä vähyydestä. liekö siihen kaatunut?
Aukioloaika ei valitettavasti sen joustavampi kun metsämutilassa eli 9-17. Paikka on siinä VW:n autoliikkeen vieressä pohjoispuolella. Kyltti on aika huomaamaton mutta keltaiset liput siellä liehuu. Toimii ilman ajanvarausta. En itse jäänyt odottamaan paikan aukeamista kun olin siellä 7.30 vaan ajoin vantaalle työpaikan vieressä olevalle asemalle.