Sekä myös vastustaa raivoisasti valvonnan lisäämistä vaikka sen ei pitäisi hetkauttaa ketään - kunhan noudattaa niitä lakeja.
Noniin, taas tulee turpaan, lyökää lyökää

Jos lain rikkominen aiheuttaisi onnettomuuksia, olisin vahingoittunut, vammautunut ja kuollut jo tuhansia kertojaSaappi Kuski kirjoitti:liian moni käyttää valvonnan puutetta hyväkseen ja rikkoo ja sen vuoksi lakeja ja tämä aiheuttaa onnettomuuksia joissa kuolee ja vammautuu viattomia ihmisiä.
Huolimattomuus, piittaamattomuus, röykeys, ku**päisyys, kännipäisyys, onhan näitä.lucaf kirjoitti:Jos lain rikkominen aiheuttaisi onnettomuuksia, olisin vahingoittunut, vammautunut ja kuollut jo tuhansia kertojaSaappi Kuski kirjoitti:liian moni käyttää valvonnan puutetta hyväkseen ja rikkoo ja sen vuoksi lakeja ja tämä aiheuttaa onnettomuuksia joissa kuolee ja vammautuu viattomia ihmisiä.
Minun mielestäni ainoa syy onnettomuuksiin on huolimattomuus. riippumatta siitä onko noudatettu lakia vai ei.
Niin on. Ongelmana on ainoastaan se, että lainsäätäjät ja päättäjät eivät ymmärrä sitä, ettei ole olemassa väkivallatonta* tapaa taata ihmisille sataprosenttista tai lähellekkään sataprosenttista turvallisuutta, eikä sataprosenttinen tjsp. turvallisuus ole edes arvo, se olisi arvo ainoastan silloin jos ihmiselämä olisi päättymätön.Saappi Kuski kirjoitti: Asiahan kuitenkin lienee niin että lainsäätäjien tehtävä on määritellä liikenneympäristö missä kuka vaan voi liikkua turvallisesti noudattaen sääntöjä ja luottaa siihen että muutkin noudattaa sääntöjä.
Niin ja kuten siellä blokissakin todettiin että Suomessa hukkuu ihmisiä joka vuosi,Saappi Kuski kirjoitti:Pysytäänpäs asiassa. Minä olen ainakin Osmon kanssa siitä samaa mieltä että liian moni käyttää valvonnan puutetta hyväkseen ja rikkoo ja sen vuoksi lakeja ja tämä aiheuttaa onnettomuuksia joissa kuolee ja vammautuu viattomia ihmisiä.
Sekä myös vastustaa raivoisasti valvonnan lisäämistä vaikka sen ei pitäisi hetkauttaa ketään - kunhan noudattaa niitä lakeja.
Minä en nyt ymmärrä tätä. Pitäisikö tietty määrä kuolleita liikenteessä sitten hyväksyä? Onko nykyään se oikea määrä? Vai sallitaanko vielä muutama sata lisää (=nostetaan yleisnopeusrajoitus 120:een).9000CD23T kirjoitti:Niin ja kuten siellä blokissakin todettiin että Suomessa hukkuu ihmisiä joka vuosi,Saappi Kuski kirjoitti:Pysytäänpäs asiassa. Minä olen ainakin Osmon kanssa siitä samaa mieltä että liian moni käyttää valvonnan puutetta hyväkseen ja rikkoo ja sen vuoksi lakeja ja tämä aiheuttaa onnettomuuksia joissa kuolee ja vammautuu viattomia ihmisiä.
ja siellä ehdotettiin että määrättäisiin pelastusliivit jokaiselle, ja niitä pitää
sitten pitää päällä jokapaikassa ja koko ajan.
Tällä varmaan estettäisiin kaikki hukkumiskuolemat.
Ja lisäksi siellä todettiin että 100% kuolemattomuutta ei ole vielä saavutettu.
Mutta siihen te varmaan tähtäättekin...saappi kuski ja Soininvaara.
( saas nähdä onnistutteko )
Joka asiaan tarvitaan syntipukki, syyllisyydellä ei niin väliä.tuomas kirjoitti: Harmittaa vain, että jokaisesta auton omistajasta on tehty suomessa tappaja ja täysi rikollinen vaikka ilman autoja tämä maa ei pyöri mihinkään. Ei lähtisi risteilijää kohti karibiaa eikä paperikuormia kohti eurooppaa.
Ja hauskinta kun pelasliiveissäkin lukee "ei pelasta hukkumiselta varmasti." Pää vesivatiin vai?9000CD23T kirjoitti:Niin ja kuten siellä blokissakin todettiin että Suomessa hukkuu ihmisiä joka vuosi,Saappi Kuski kirjoitti:Pysytäänpäs asiassa. Minä olen ainakin Osmon kanssa siitä samaa mieltä että liian moni käyttää valvonnan puutetta hyväkseen ja rikkoo ja sen vuoksi lakeja ja tämä aiheuttaa onnettomuuksia joissa kuolee ja vammautuu viattomia ihmisiä.
ja siellä ehdotettiin että määrättäisiin pelastusliivit jokaiselle, ja niitä pitää
sitten pitää päällä jokapaikassa ja koko ajan.
Tällä varmaan estettäisiin kaikki hukkumiskuolemat.
Ja lisäksi siellä todettiin että 100% kuolemattomuutta ei ole vielä saavutettu.
Mutta siihen te varmaan tähtäättekin...saappi kuski ja Soininvaara.
( saas nähdä onnistutteko )