2000 rpm
2000 rpm
Saab 9000 vapaastihengittävä,2.0,virranjakajamalli,1992cd.Käy normaalisti mutta kierrokset jää ajossa 2000rpm. Jonka jälkeen kova nykiminen kiihdyttäessä. Tulpat vaihdettu,pyörijä,jakaja.Letkut käyty läpi. Lainattu kaverin ilmamassayksikköä ei vaikutusta. Onko ratkaisua ongelmaan? Check engine valo ei ole jääny palamaan.
Re: 2000 rpm
Ruiskun lämpöanturin vika aiheutti minun autossani lämpimällä moottorilla kovaa tyhjäkäyntiä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 2000 rpm
Mulla ihan normaalit tyhjäkäyntikierrokset. Ei heittele suuntaan tai toiseen.
Re: 2000 rpm
joukat kirjoitti:Käy normaalisti mutta kierrokset jää ajossa 2000rpm.
Eli ajon aikana kun painat kytkintä, tai vaikka jostat jalan kaasulta vaihteen ollessa päällä, kierrokset ei laske alle tuhannen, mutta pysähdyksissä kuitenkin tyhjäkäynti on alle 1000 r/min?joukat kirjoitti:Mulla ihan normaalit tyhjäkäyntikierrokset.
Onko CE kuitenkin jossain vaiheessa aina välillä palanut, vaikkei olekaan jäänyt palamaan pysyvästi?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 2000 rpm
Eli ei tahdo ottaa ajossa kierroksia yli 2000?
Olikos tuossa vielä virranjakajassa alipainesäädin, sen hajoaminen on vanhemmassa kalustossa aiheuttanu vastaavaa.
Tukkoinen bensasuodin tai lopussa oleva bensapumppu vois ehkä myös oireilla noin.
Olikos tuossa vielä virranjakajassa alipainesäädin, sen hajoaminen on vanhemmassa kalustossa aiheuttanu vastaavaa.
Tukkoinen bensasuodin tai lopussa oleva bensapumppu vois ehkä myös oireilla noin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: 2000 rpm
Sytytyspuola, kampiakselin asentoanturi?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 2000 rpm
Aamulla kauppareissulla tyhjäkäynti jäi 2000rph. Pelas melko normaalisti , jonkin verran nyki kiihdyttäessä. Takaisin tullessa palas normaaliin tilaan eli 2000rph ylin ajokierrokset. 5 vaihteella 80km/t. Eli jotenkin koneen lämpiämiseen viitais. Jäähdytysvesi ok..ei öljyä seassa. Viime viikolla vaihdoin polttoaineenpainensäätimen oli rikkoutunut kun paluupuolen pumpulle tuleva kulmaliitos oli tukossa. Ainakin kuvittelisin sen rikkoneen painensäätimen. Oliskohan katalysaattori tukossa..aika raakaa tavaraa meni pakoputkesta ulos paineensäätimen rikkouduttua. Kampiakselinasennontunnistimen vika ...loppuuko meno samantien vai oireileeko jotenkin? Polttoaineensuodattimen vaihdan ensiviikolla.