Paljon kaikki puhuvat BSR, Nordic, Maptun jne. vireistä ja siitä miten ne vääntävät suupielet korviin. Mikäs siinä, kyllähän itseäkin kiinnostaisi sama Stage1 virne, mutta...
Uskaltaako joku tunnustaa rikkoneensa jotain autosta tuon virin takia tai myötävaikutuksesta? Mites laatikko? Se kuulemma on yksi heikko lenkki?
Tuossa omassa on nyt about 60tkm ja 1.8T 150hv. Stage1 kiinnostaisi, mutta pelkään että siitä tulee kalliimpi paukku kuin vajaa tonttu softasta, kun jotain hajoaa...
Virillä paikat rikki?
Virillä paikat rikki?
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Re: Virillä paikat rikki?
En tiedä kenenkään rikkoneen autoaan stage 1:llä, Hirsch tai BSR.
Re: Virillä paikat rikki?
Mulla on ollu ss - stage1 maptun n.2v ja 50tkm ajan. Eikä mitään oo menny rikki. Rikkoutumistarinoita en ole kuullut muistakaan vireistä.
BSR:stä joskus huhuttiin käyvän liian laihalla tai nakutusongelmista, en muista tarkkaan, siksi joskus päädyin maptuniin. Kuitenkaan en ole kuullut bsr:n yhtään autoa rikkoneen.
Kyllä sen vakionkin varmasti saa rikki älyttömällä polkemisella...
BSR:stä joskus huhuttiin käyvän liian laihalla tai nakutusongelmista, en muista tarkkaan, siksi joskus päädyin maptuniin. Kuitenkaan en ole kuullut bsr:n yhtään autoa rikkoneen.
Kyllä sen vakionkin varmasti saa rikki älyttömällä polkemisella...
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Virillä paikat rikki?
Riippuu luultavasti ajotyylistä. Kyllä se vakio korkeapaineturbonkin saa varmasti paskaksi voimansiirron osalta, jos aina ja jatkuvasti kiihdyttää täydellä kaasulla ja väännättää suurilla vaihteilla pienillä kierroksilla. Täysin päinvastaisella ajotyylillä varmaankaan ei ole mitään eroa vakio autoon kuluvien osien osalta. Siinä välillä on varmasti hyvä kultainen keskitie ja autokin kestää todennäköisesti (lähes) normaalisti. Ero alkanee näkyä sitten, kun kilometrejä on kertynyt > 200-300 tkm...
Re: Virillä paikat rikki?
Soraääni, jolla ei ole kokemusta eikä asiaan selkeää näyttöä. Kun luen OG9-3 ja 9-5 foorumeita, minusta kuitenkin tuntuu että magneettiventtiilin, IMM:n, letkujen, tulppien rikkoutumisia, yms. alkaa ilmaantua enemmän viriversioissa kuin vakioissa. Itse väittäisin, että virityksistä maksetaan pienehkö hinta ym. osien kulumisena.