Ajossa itsellä on moinen avossa ja vanhempaan finkkuun tuo on rempattu kymppitonni ennen seisontaan jäämistä.
Plaanilla on tällä hetkellä ainakin kolme varaosa-autoa joissa b-kone paikoillaan ja lisäksi yksi lohko. Autot rupeevat muuten oleen sitä mallia että kohta niitä ei varmaan kelpuuteta ees metallikierrätykseen.

Omiin projekteihin tuskin tulen noista koko konetta vaihtaan mutta miettisin että onkohan noista jo ne tiivisteet sieltä sisältä niin koppurat että kannattaako nähdä vaivaa opetella tuon vanhemman pumpun purku?
Avoon vaihtuu ainaki heti tuoreempi turbotekniikka jos rupee kiukutteleen.
Mitäs muuta noista koneista kannattaisi ottaa talteen?
Virranjakajan käyttöakselia joku joskus kyseli mutta saako sitä purettua kone paikoillaan?
Ainakin kymmenkunta vuotta seisoneet ruiskukamat on varmaan aika kysymysmerkkinä että onko niistä mihinkään?
Onko myöskään mitään järkeä säästää vanhaa BW-35 laatikkoa kun 37 on selkeästi parempi, tietty jotain museointia varten ehkä mutta katotaanko niitä ees niin tarkkaa?
Jos jollain nyt on akuutti tarve b-kone osille niin voi laittaa yv:tä.
Tosin tähän hätään tulee kyseeseen vain itse irroittaen ja maksupuolikin mieluusti siten että irroitetaan vähä ylimääräisiä osia että saisin plaania tyhjemmäksi kun meinaavat taas levitä pihan puolelle...
