TeleWell TW-EA500 ( kaksi konetta tämän perässä vista ja XP )

Buffalo WHR-HP-G54 ( läppäri tämän perässä vista )

Ja hyvin on toiminut.
http://www.telewell.fi/ohjeita/adsl31.htm
pistä postiinVesa Pohjalainen kirjoitti:Samannäköinen vekotin meilläkin on.
Minulla ei oikein osaaminen riitä noiden päivitysten tekemiseen. On tainnut tuo ohjekirjakin hukkua johonkin. Noissa Telewellin oheissahan oli juurikin tuon DNS:n asettaminen kiinteäksi. Näin minäkin tein ja nyt linja on pysynyt pystyssä.
Jää tuo entinen purkki ainakin sitten varalle ja jos vaikka joku viksumpi tuttu sen sitten päivittäisi tuon bugin osalta kuntoon....
Pidetäänpä mielessä kunhan saan toisen tilalle. Joka alan osaajiahan täältä löytyyrmeller kirjoitti: pistä postiin
Onko firmiksen vaihdon jälkeen hallintasivulta käyty painamassa "Reset to factory defaults"/"Resetoi tehdasasetuksille", sen jälkeen purkista virrat pois 10-30s ja uudestaan päälle ja sitten säädöt kohdilleen?DyhWe kirjoitti:Minulla on TW-EA501 versio 3 ja yleensä ei toimi netti pätkimättä montaa päivää ellei resetoi. Käy samalla tavalla kuin ketjun aloittajalla. Modeemi kertoo että on yhteys ok, mutta ei pääse nettiin. Modeemin resetointi auttaa aina. On asennettu uusin firmis, ei apua. Mistähän tollanen voisi johtua?
Niinpä, voisikohan nuo meitinkin yhteysongelmat (kts. ylempi vuodatus kohdasta "kiinteä" laajakaista) johtua siitä, että routteri sattuu olemaan D-Link ja ip haetaan automatic? On kyllä kokeiltu US-Roboticsinkin purnukkaa, mutta ihan yhtä huonolla menestyksellä. Vois kai tuota koittaa kiinteetäkin ip:tä (palveluntarjoojan DNS ja IP osotteet kyllä löytyy). Jotenkin veikkailisin kuitenkin ongelman olevan lähinnä palveluntarjoojan "ammattitaidossa"...lordofgreed kirjoitti:Itse tappelin n. vuosi takaperin parinkin purnukan kanssa. Ensin oli joku hiton d-link, en koskaan saanut toimimaan kunnolla
On tehty ohjeidein mukaan eli kaikki noi resetoinnit sun muut. Taitaa olla telewellin ominaisuus toi.liteFun kirjoitti:Onko firmiksen vaihdon jälkeen hallintasivulta käyty painamassa "Reset to factory defaults"/"Resetoi tehdasasetuksille", sen jälkeen purkista virrat pois 10-30s ja uudestaan päälle ja sitten säädöt kohdilleen?
Joissakin purkeissa jää vanhat tiedot kummittelemaan tai tietojen paikalla ihmeellistä sotkua laitteen mielestä. Sen takia kannattaa nollata täysin firmispäivityksen jälkeen jotta oletusoikeat tiedot kirjoitetaan muistiin.
Kas kun ei mulla tuo såneran lahjottama telewell tw-ea501 mitenkään oudosti käyttäydy...DyhWe kirjoitti:On tehty ohjeidein mukaan eli kaikki noi resetoinnit sun muut. Taitaa olla telewellin ominaisuus toi.