ei kait tohon lullaan tarvii muuta hommaa ku bensaa aina välillä (niinkuin tänäänkin) että saa pakolliset huvi-ajelut ajeltua eli n. 700-900 km viikossas
Tänään tuli sitten tehtyä se iso valinta hajonneen turbon tilalle. Päädyin ottamaan toimimisen kannalta varmemman vaihtoehdon, eli Garrettin samanlaisen räpsän. 609e hinta toimituskuluineen. Aika ero siihen 1500eur hintaan, jonka merkkihuolto olis ottanut, töineen... Toiminee ainakin oikein siihen asti kunnes hajoaa, 50tkm olis riittävä. Ja jos hajoaa käsiin niin otetaan sitten se riski sen Mitsun kanssa. Tiedä vaikka sillon olis jotain muutakin jo pellin alla kun vaan softaa
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Lisäys: Jarrusatulat taakse, jarruletkut ja verstasrasvoja + 50 Egellä.
"Timanttiin" Oli asennettu liian pitkät kumi-klemmarit ja pakoputki kolisi kuopissa.
Jossain vaiheessa on tonnarissa vaihtunut nuo kaikki ripustinkumit , ensimmäiset kaksi ripustinta olivat ennen lyhyttä mallia.
Uudemmissa ovat kaikki ripustinkumit samanlaisia ( 6 kpl) , siis lyhyttä mallia. ( ilman soikeata keskireikää )
Viimeksi muokannut Firges9000, To Heinä 31, 2008 03:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3