

http://www.fiskerautomotive.com/
http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id96233.html
Sivuilta löytyi, että alkaen 80 000 dollariaTTiD kirjoitti:Ei ole kulkupuolikaan mikään huono sähköautoksi. Tietäisi vaan mitä tuommoinen maksaa.
Jes, eli Euroina semmonen ~53000, siihen vielä suomen autovero yms. "vakiovarustepaketit" päälle niin mennään reiskassa 100000€:ssä. Ja johan tokkiinsa keksivät vielä soveltaa tuohon diesel... eiku siis käyttövoimaveroa, niin ei tule ajaminenkaan liian halvaksiHMK kirjoitti:Sivuilta löytyi, että alkaen 80 000 dollariaTTiD kirjoitti:Ei ole kulkupuolikaan mikään huono sähköautoksi. Tietäisi vaan mitä tuommoinen maksaa.
Tuotahan valmistetaankin porsaan kanssa samaan aikaanO.K. kirjoitti:Eipä taideta tuon auton valmistusmäärillä ihan heti Porschea korvata. Mutta ihan hyvä, että eivät jää ihan tyhjän päälle. Ja jos valmistuslinja muokataan hybrideille sopivaksi, niin tässä voisi olla paikka erikoistua hybridien kasaukseen.
Ja sitä ei tarvi hakea edes kaukaa kun muistelee sitä variksenpelätintä - varis versoaHMK kirjoitti:Vaikka siinä Tojossa onkin mullistavaa tekniikkaa niin rumempaa autoa kuin Prius saa hakea.
Jos tuossa ko. pulkassa jotakin mullistelua on, niin sitä ainakin on reilu kolmenkymmenen vuoden loikka taaksepäin yleisessä suorituskyvyssä, sekä kokonaan uusi piirre autoilussa eli se että autolla ei voi eikä saa vetää mitään kuormaa.. Alkaakohan käämi löyhkäämään vai mikä on...?HMK kirjoitti:Vaikka siinä Tojossa onkin mullistavaa tekniikkaa niin rumempaa autoa kuin Prius saa hakea.
Siis sinun mielestä on turha yrittää ottaa jarrutusenergiaa talteen?Minuteman kirjoitti:.....
Ei toki turhaa, vaan puhuttaessa pitkistä välimatkoista mitä tässä maassa riittää, melkoisen hyödytöntä. vai jarrutellaanko puolet matkasta että saadaan energiaa talteen?pakinen kirjoitti:Siis sinun mielestä on turha yrittää ottaa jarrutusenergiaa talteen?Minuteman kirjoitti:.....