Minkälaisilla tulpilla olette ajaneet kun olette nostaneet ahtoja vanhemmista tonnareista. SP:n virisarjan mukana ei tullut mitään ohjeita tulpista mutta kannattaisko siirtyä kylmempään tai platina tulppaan kovempien ahtojen kanssa?
jarska kirjoitti:Minkälaisilla tulpilla olette ajaneet kun olette nostaneet ahtoja vanhemmista tonnareista. SP:n virisarjan mukana ei tullut mitään ohjeita tulpista mutta kannattaisko siirtyä kylmempään tai platina tulppaan kovempien ahtojen kanssa?
NGK:n BCP7EVX platinatulpat laitoin itelleni ahtojen noston jälkeen. Vakiotulpilla rupes pätkimään kun ahdot nousi vähänkään ylemmäs. Sen jälkeen ei oo sitä ongelmaa ollut, nyt sen sijaan menee kansipahvi vaihtoon...
jarska kirjoitti:Minkälaisilla tulpilla olette ajaneet kun olette nostaneet ahtoja vanhemmista tonnareista. SP:n virisarjan mukana ei tullut mitään ohjeita tulpista mutta kannattaisko siirtyä kylmempään tai platina tulppaan kovempien ahtojen kanssa?
onkos sulla DI? varovasti niiden tulppien kanssa elä laita mitä sattuu..
Joo on mulla suorasytkä...Kannattaakohan tuota lämpöarvoa vaihtaa kylmempään vaiko ostaa vain esim ne platinatulpat Se just arveluttaakin, ettei satu vahinkoa jos menee kikkaileen tietämättään aivan väärät tulpat paikalleen!
Erinäisten tulppakokeilujen jälkeen (Brisk), päädyin platinatulppiin ja mainiosti on pelittänyt kohta 50tkm ajan. Ei tykänneet pahaa edes ratapäivien vedättelystä .
to4 kirjoitti:Erinäisten tulppakokeilujen jälkeen (Brisk), päädyin platinatulppiin ja mainiosti on pelittänyt kohta 50tkm ajan. Ei tykänneet pahaa edes ratapäivien vedättelystä .
Vaihdoitko myös lämpöarvoltaan astetta kylmempiin vai pysyikö se samana?
tevisu kirjoitti:Maptunilta sanoivat, että ainakin tuossa mun autossa, jos laittaa lisää hönkää koneeseen mukana tulee kylmemmät tulpat eli kutosten tilalle seiskat.
Mulla on ainaki tontussa seiskat, ihan ok pelaa, eikös joillakin hurjilla oo kaseja? Minni
tevisu kirjoitti:Maptunilta sanoivat, että ainakin tuossa mun autossa, jos laittaa lisää hönkää koneeseen mukana tulee kylmemmät tulpat eli kutosten tilalle seiskat.
Mulla on ainaki tontussa seiskat, ihan ok pelaa, eikös joillakin hurjilla oo kaseja? Minni
Mulla on kasit, BCR8ES tosin vaan työkalupakinpohjalla, takakontissa, edelleen. Vaihdoin tänään BCPR7ES-11 BCPR7ES-11, nämä kun on toiminu mulla aina hienosti vakiosta viritettyyn.
Mulla on tonnarissa just nuo BCR8ES ja toimii loistavasti! Loppu pätkimiset ja nykimiset siihen kun vaihdoin nuo paikalleen.Ja kärkiväliin ei ole tarvinnut koskea.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
to4 kirjoitti:Erinäisten tulppakokeilujen jälkeen (Brisk), päädyin platinatulppiin ja mainiosti on pelittänyt kohta 50tkm ajan. Ei tykänneet pahaa edes ratapäivien vedättelystä .
Vaihdoitko myös lämpöarvoltaan astetta kylmempiin vai pysyikö se samana?