Jep, alkuperäinen hintahaarukka oli 25-30 ja siihen ei taida Mondeo istua, ainakaan itse en saanut mahtumaan kun sitäkin katselin ennen Skodan ostoa, Ghia-varusteinen diesel-Focuskin meni yli 27 tuhatta ja se oli auttamatta meille liian pieni. Tosin alkuperäinen kysyjä ei tainnut sanoa onko bensa vai diesel haussa.ihottuma kirjoitti:On ymmärrettävää, että joku arvostaa autossaan hienoja kaarreajo-ominaisuuksia kovissa vauhdeissa, mutta jos työn takia tien päällä liikkuu lähemmäs 100 tkm vuodessa, niin mukavuus on ykkössijalla ainakin omassa rankingissä.
Ocussa on ymmärtääkseni olemassa bluetooth valinnaisvarusteena, itse en ole sellaista kyllä nähnyt joten ei siitä enempää.
Kaarreajosta en osaa sanoa ja mukavuudessahan C5 oli kieltämättä parempi kuin tämä nykyinen mutta vähän syheröisemmällä tiellä Citikalla ei ollut kyllä ihan varma mihin päin renkaat osoittaa mutta isoa tietä pitkillä matkoilla se oli tosi mukava, meno oli pehmeätä ja tasaista.
Itse tosiaankin olen mieltynyt tähän Skodan jämäkkyyteen, nelivedossa taitaa olla jäykempi alusta vielä, korkeampi se ainakin on. Moni mukava auto on vähemmän mukava (tai käytännöllinen) kun siihen lyödään ylipainoinen telikärry perään. Puhumattakaan nyt siitä miten sen kärryn saa sitten mäestä talvella liikkeelle (nyt meni OT:ksi)