Törmäsin tuossa Ebayssä näihin. Saako kyseisiin enää levyjä, jos joku sattuu löytämään kaipaamansa jarrusatulat? Lähetyskuluja tulee varmasti jonkin verran, koska hidas ja edullinen merirahti on poistunut USPS:n valikoimista.
Matti
Vanhan jaon tuuletetut etusatulat
Vanhan jaon tuuletetut etusatulat
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Vanhan jaon tuuletetut etusatulat
Motonetin luettelosta ainakin löytyy ja jopa 2kpl näkyy varastossakin olevan.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Mulla on finkussa tuollaiset jäähdytetyt jarrut ja viime tiedon mukaan Turun Jarrutyö myy noihin myös laikkoja. Motonetin levyjä noihin ei kannata laittaa. Tästä on ihan oma kohtainen opetus.Siitä nyt on jokunen vuosi kun finkun laitoin tikkiin, mutta muistelisin, että myös napa ja jarrukilpi on erilainen jäähdytetyssä mallissa, eli pelkät satulat ja laikat ei riitä.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Mulla ollut Motonetin laikat ralliautossani ja voin suositella, joutuu hiukan kovemmalle kuin normi ajossa. Ei vieläkään kierot eikä ravista.
Turun Jarruosan kautta olen hankkinut/välittänyt yhdet jäähdytetyille levyille tarkoitetut satulat. Meinasin olla hankalaa saada mutta tehtaalta saakka onnistuivat loppujen lopuksi jäljittämään puuttuvat puolen satulan.
Turun Jarruosa on "kunnon" wanhanajan osaliike, mainoksetkin vielä 70-luvulta

OT: turun jarruosasta löytyy paljon moniin merkkeihin, ja tosi vanhoihinkin, jarruosia mitä ei muualla suomessa edes tunneta. palvelu on tosiaan kiitettävää, suosittelen!f-19 kirjoitti:Turun Jarruosan kautta olen hankkinut/välittänyt yhdet jäähdytetyille levyille tarkoitetut satulat. Meinasin olla hankalaa saada mutta tehtaalta saakka onnistuivat loppujen lopuksi jäljittämään puuttuvat puolen satulan.
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
Näin on, palvelu on hyvää ja erikoisempaakin osaa löytyy.