topic karkasi alkuperäisestä, ja harmituskin on jo laantunut normaalin ketutuksen tasolle, joten tarpeeton thread.
- avaaja -
edit: Ei enää tarpeeton thread, mielenkiintoinen penkkikeskustelu käynnissä ketjun loppupuolella.
- sama -

a) Eikaseva kirjoitti: Kysymys kuuluukin siis; a) onko 9-5 todellakin niin huono auto, kuin mitä täällä kirjoitetaan? b) maristaanko täällä turhasta c) onko 9-5 niin yleinen malli, että promilleongelmat kulkeutuu tänne kaikkien luettavaksi?
 , eipä pahemmin että "tänään
 , eipä pahemmin että "tänään   toimi loistavasti"
 toimi loistavasti" Kerran on tielle jättänyt kun ulompi vetonivel sanoi sopimuksensa irti, siihen tietty saattoi ajotavallakin olla osuutensa
  Kerran on tielle jättänyt kun ulompi vetonivel sanoi sopimuksensa irti, siihen tietty saattoi ajotavallakin olla osuutensa   . reilu 100 000 tällä kyseisellä yksilöllä itse veivannut, kaipa sillä on merkissä kuin merkissä vaikutuksensa miten sitä on huollettu..
 . reilu 100 000 tällä kyseisellä yksilöllä itse veivannut, kaipa sillä on merkissä kuin merkissä vaikutuksensa miten sitä on huollettu.. 

)  itselläni ollut saabi nyt vasta pari kuukautta mutta en vaihtaisi mistään hinnasta pois
 )  itselläni ollut saabi nyt vasta pari kuukautta mutta en vaihtaisi mistään hinnasta pois 95ssä paljon enemmän ja kalliita. Mutta autot on myös yksilöitä ja paljon tosiaan kuulostaa olevan nykyään muissakin merkeissä. Kaikki osien laatu on huonompaa.
  95ssä paljon enemmän ja kalliita. Mutta autot on myös yksilöitä ja paljon tosiaan kuulostaa olevan nykyään muissakin merkeissä. Kaikki osien laatu on huonompaa.
Älä helevetissä....selkäs menee...vai sopiiko femman penkki samoille kiinnikkeille9-5T kirjoitti:EDIT: taidan vaihtaa mersuun

No, makuasioita, mutta...Muksu kirjoitti:Älä helevetissä....selkäs menee...vai sopiiko femman penkki samoille kiinnikkeille9-5T kirjoitti:EDIT: taidan vaihtaa mersuun

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, millainen istuin selällesi sopii?lasso6 kirjoitti:
No, makuasioita, mutta...
9-5:n perusistuin on ollut niitä harvoja jotka ei sovi minun selälleni. Tuntuu siltä että nykysaabien istuimia kehutaankin turhaan. Sama pätee Volvoon. Ei hyvä.
Rommitommi kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, millainen istuin selällesi sopii?lasso6 kirjoitti:
No, makuasioita, mutta...
9-5:n perusistuin on ollut niitä harvoja jotka ei sovi minun selälleni. Tuntuu siltä että nykysaabien istuimia kehutaankin turhaan. Sama pätee Volvoon. Ei hyvä.