jälkiasennusTURBO ?
jälkiasennusTURBO ?
Onko tietoamiten onnistuu/onnistuuko (ja mitä maksais...) turbo jälkiasennus 2.3 vapaastihengittävään, CS mallia -92. Vaatiiko minkälaiset asennustyöt? Houkutais lisätehot...
Menee vaikeaksi noin uudesta. Ainoa järkevä vaihtoehto on ostaa turbotekniikka vastaavanlaisesta pelistä ja saada saabilta paperit, että tämä uusi pata totetuttaa vaaditut päästövaatimukset. Toinen tapa on vain turbottaa ja viedä esim vtt:lle päästösyklitestiin. Testin hinta on jotain 1000e nurkilla.
-tuomas-
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Eli siis koko TURBOkone? Tjaa... Päädyin tähän koneeseen kun oli koeajamistani ainoa joka sai moottoriäänien puolesta puhtaat paperit. Liekö öljynvaihtovälit vai turbon rasitukset, kun useammassa laakeristo räkyy +5000 kierroksilla...
tuomas kirjoitti:Menee vaikeaksi noin uudesta. Ainoa järkevä vaihtoehto on ostaa turbotekniikka vastaavanlaisesta pelistä ja saada saabilta paperit, että tämä uusi pata totetuttaa vaaditut päästövaatimukset. Toinen tapa on vain turbottaa ja viedä esim vtt:lle päästösyklitestiin. Testin hinta on jotain 1000e nurkilla.
-tuomas-
hmm se raha mikä menee vaparin turbottamiseen.. sillä tekee valmiiseen turboon ja aika ison koneremontin. Eikä tartte taistella katsastuskonttorin kanssa...a9000 kirjoitti:Eli siis koko TURBOkone? Tjaa... Päädyin tähän koneeseen kun oli koeajamistani ainoa joka sai moottoriäänien puolesta puhtaat paperit. Liekö öljynvaihtovälit vai turbon rasitukset, kun useammassa laakeristo räkyy +5000 kierroksilla...
