Tuossa -96:ssa mittari tuppaa roikkumaan n. klo 8:ssa kesäisinkin. Techin päässä vikakoodin luvussa käytettäessä katsottiin myös lämmöt, jotka olivat ok tasossa mittarin näyttämästä huolimatta.
Vuosi sitten kiristelin ruuveja mittariston takaa ja roikkuminen väheni hieman.
...ne tonnikalan lämmöt
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: ...ne tonnikalan lämmöt
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: ...ne tonnikalan lämmöt
Vieläkin FLEKTISTÄMimmi kirjoitti:Niinhän se tekeekin, koska itse mittarin kalibrointi on väärin, EDU antaa oikeata tietoa mittarille.
vm-92. syylärin lämpötila-anturin johdot "ranetettu" CC- autokorjaamolla puristusliittimin ! (alkuperäinen 3 nap, liitin ollut "sökö).
Nyt ei toimi enää kumpikaan nopeus . Anturi tuli PCS .ltä joten se lienee ollut oikea. Voiko väärin kytket johdot aiheuttaa tuollaisen vian ?
Re: ...ne tonnikalan lämmöt
= kirjoitin: ei toimi kumpikaan nopeus, syylärin suom. jäähdyttäjä, flekti ei pyöri kummallakaan nopeudella !Mimmi kirjoitti:Minkä vian?
VIKA OLI = anturi ei maadoittunut ! KORJAUS = Anturin maadoitusjohtimeen tuotiin uusi maadoitusjohdin suoraan rungosta .
Asentaja (monimerkkikorjaamo ) haki vikaa 2,5 h, laskusta nyt erimielisyyttä, en taida maksaa kuin 0,5 h. Maadoitus lienee yleisimpiin kuuluva vika .