Vetokoukun irroittaminen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

Terve, pitäisi ottaa tuo koukku ysisatasesta pois.
Mitä tulee ottaa huomioon?

Koukkuun menevät sähköt ainakin pitää ottaa pelistä pois ja miten koukun kiinnitys-reiät, pitääkö niille jottain tehrä?

saludos
Sobrealimentación es la ostia.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

auton etupäässä on asennusrauta siel kolmion sisällä jos kierteet eli se pois sieltä ja takapäästähä se tulee koriin kii....tilalle voipi laittaa orggis hinauslenkin..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja Svc »

uudestakaupungistasaab kirjoitti:Terve, pitäisi ottaa tuo koukku ysisatasesta pois.
Mitä tulee ottaa huomioon?

Koukkuun menevät sähköt ainakin pitää ottaa pelistä pois ja miten koukun kiinnitys-reiät, pitääkö niille jottain tehrä?

saludos
Satkussa ei taida yksikään kiinnitysreikä mennä korin läpi? Jos menee, niin pultti tiivistemassan kanssa siihen reikään tukkeeksi.
Johdon läpivienti kannattaa tukkia jollakin, ettei tule vesi sisään.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

kolme pulttia tulee pohjasta läpi sinne vararenkaan luokse, itse laitoin sikaflexin kanssa tiiviiksi eikä vettä ole tullut läpi
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
kostape
"Hölösuu"
Viestit: 1270
Liittynyt: To Kesä 19, 2003 13:32
Paikkakunta: Nurmijärvi/Renko

Re: Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja kostape »

Vetokoukuista puheenollen, ennen katsastukseen menoa kannattaa tarkastaa, että ei koukku ole aivan puhki ruostunut. Näyttävät katastajat niitä naputtelevan kiinnostuneina.
Itselle tuli iroitus ja kiinnitys tutuksi kun tarkastin 2 kpl. Kovil oli puhki mätä, piti hitsata uutta putkea. Biltema taas oli hyvin säilynyt ja puhdistus + maalaus riitti. Harsopohjamaalattu rauta kun ruostuu auton alla suolasumussa.
pentti3.kostamo@gmail.com
045-2502018
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Vetokoukun irroittaminen

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Jep, minullä kävi juuri noin että tuli uusintanäyttö katsastuksessa kun koukku oli puhki. Katsastusmies oli kyllä ystävällinen ja pahoitteli sitä että pitää tulla uudestaan vielä näyttämään kun koukku on irti. Tosin jälkitarkastus ei maksanut kuin 8€ ja ei tarvinnut jonottaa kun pyysi ukon vain pihalle kattomaan että koukku on poissa
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Vastaa Viestiin