high speed - rele?
-
- "Hölösuu"
high speed - rele?
cooling fan high speed, mutta ei ole relettä sen paikalla.. mihin vaikuttaa? ja pitäisikö syylärissä olevan flektin lähteä pyörimään kun kytkee ilmastoinnin päälle? tänään käytin ilmastointi huollossa, 90€
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
Mimmi kirjoitti:Ilmastointilaite on täysin sama iivareissa ja turboissa. Ainoa ero on 2-nopeuksinen flekti tomaattiturboisa (ei vaikuta ilmastointihuollon hintaan).
Minä maksoin tänä kesänä femman ilmastoinnin huollosta 20e (sis aineet ja ALV). Tontun huolto oli ilmainen.
Minäkin sain nakkipaketin kaupasta ilmatteeksi , suhteilla

Yleinen hinta ilmastoinnin huollolle tässä pk. seudulla ainakin on 90-120 euroa
Koska tämä on YLEINEN keskustelupalsta, lienee paikallaan keskustella asioista niinkuin ne suurelle yleisölle toteutuvat. Ei ketään kiinnosta mitä MINÄ maksan nakkipaketista jos muilla ei ole mahdollisuus saada sitä kaverin kaupasta ilmatteeksi, vai ?Mimmi kirjoitti:Minua ei kiinnosta millä hinnalla joku toinen saa esim. ilmastoinnin huollon, minua kiinnostaa vain se mitä MINÄ maksan siitä.
-
- "Hölösuu"
no kyllä mä oon aika paljon menny maksamaan sitten :/ mutta mitäpä tuo haittaa, saabin omistajana rahaa menee joka viikko aivan sairaasti :s (bensa ja varaosat) kuten nyt paukahti toisen kerran vänkärin-puolen sähköikkuna paketti - eli vaijerit solmuun ja se rauta poikki 

9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: high speed - rele?
Kukas tietää minkälainen tuo high speed rele on? Kytkevä, katkaiseva? Käykö joku bonkkirele tilalle? Itseltä tuo puuttuu -94 manuaali 2.3T tonnarista.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!