Ahdot seilaa...

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Ahdot seilaa...

Viesti Kirjoittaja Max »

Näyttääpä noi ahdot seilaavan aikas paljon täys kiihdytyksessä mun kiesissä. Ja jos toi mun ahtomittari ei paljoo valehtele ni näyttäs et huippuahdot ois muka n. 1.4bar. Paljos tuossa Maptunin Stege1:ssä pitäs olla noi ahdot?

Edit: PS. Ainiin, mistäs tuommoinen seilaaminen voi johtua? Eikai se oo taas se kuuluisa aktuaattorin jousi, mutta eikait sen vielä steg1:llä pitäs...
Pitänee käyttää dynossa kun kerkee jotta näkee käppyrät.

Täs olis sit hieman videoo siitä. Kiihdytys alkaa 80km/h 5 vaihteella kaasupohjassa.
Video
#1747
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Mulla oli ahdot 1,2 - 1,3 bar, ja kyllä se akun jousi vaikutti asiaan, uus aku ja seilailut loppui siihen.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Joo jos aku on väsyny niin kyllä se seilaa steg1:lläkin
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

NG900T kirjoitti:Joo jos aku on väsyny niin kyllä se seilaa steg1:lläkin
No mutta kun autollakaan ei ole ajettu kuin 38tkm. Nooh, pitäsköhän kokeilla sitä jousiviritystä, mistä oli puhetta tuolla jossain toisessa topic:ssa.
#1747
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Se vakio aku ei toimi vaan suurilla ahdoilla, oli se sitten uus tai vanha.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin