Eipä ole merkistä tietoa! Jossakin luki kuitenkin tuttu teksti "China". Mutta kyllä siellä nykyään tehdään myös laadukkaita tuotteita myös merkeille.
Työ oli sen verran työläs, että kyllä siitä "muutaman kympin" maksaisi jos saa keralla kuntoon. Tämä kiinalainen maksoi reilut 70 € (johdoton malli) joten esim. Copraan ei nyt ole hirveän suurta eroa.
Mutta kauppias on optimistinen ja lähettää vaihto-osia mielellään. Ja tosi nopeasti. Ja kertoo laitteen toimivan varmasti.
Tietysti, jos reiät puskuriin jäävät "koristereiiksi", niin hankintaa ei miltään voi pitää kannattavana. Tässä on käynyt jo mielessä ryhtyä selvittämään Cobran anturoiden kokoa, mutta katsotaan...
Peruutustutkan asentaminen
Re: Peruutustutkan asentaminen
Tahvo
Saab 9-3 1998/2.3
Kuopio
Saab 9-3 1998/2.3
Kuopio
Re: Peruutustutkan asentaminen
Lähteekö tuo taustapeili jollain irti kuulanivelestään? Mulla kun olisi sellainen tutka, jossa on taustapeiliin integroitu näyttö. Taustapelin voisi vaihtaa sarjan mukana tulleeseen jos tuon vanhan saisi jollain ilman väkivaltaa irti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Peruutustutkan asentaminen
Kiitos tästä, täytynee käyttää jotain muuta kiinnitystapaa 
E: Tai sitten etsin jostain varaosapeilin ja rikon sen pois varren ympäriltä...
E2: Mitäs tarkoitusta varten lovi pallonivelen päällä peilissä on?

E: Tai sitten etsin jostain varaosapeilin ja rikon sen pois varren ympäriltä...
E2: Mitäs tarkoitusta varten lovi pallonivelen päällä peilissä on?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2