Gallup: sähköisen bensapumppujen kilometri määriä.

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mikan »

Tonnarilla 340 tkm ja alkuperäinen pumppu ja kasetti. *koputtaa puuta*

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Viesti Kirjoittaja janski »

-96 Tonnarissa kesti 221 tkm oli tod.näk. alkuperäinen. Ja Motonetin pumppu tilalle .. Hyvin pelittää... Kasetista ei mitään tietoa... Nyt kilsoja 226tkm..
JJK
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: To Joulu 18, 2003 13:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja JJK »

Edellisessä saabissani 900i 16v -89 kesti 265 tkm ja sitten laukes.
************************
#3274
Saab 9-3 2,0t SE Jubilee -01
************************
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

ng900 meni 266tkm
Viimeksi muokannut Saabinsti, Ma Elo 05, 2013 03:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Classic 900
"Aero"
Viestit: 323
Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Classic 900 »

Tässä nykyisessä og:ssä kesti 338 tkm, oli mitä luultavimmin alkuperäinen, oireili kyllä jo ostaessa vuosi sitten, mutta syytin toista osaa.

8v-88 vaihdoin hieman ennen 300 tkm varmuuden vuoksi, kun alkoi vaikuttaa että saattaisi jättää tielle kohtapuoliin.
Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

edellisessä 2.1 satkussa meni tossa 240tkm paikeilla.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Aerossa tietääkseni alkuperäinen pumppu (ääntelee hiukan) 277tkm ajettu. Pelästyin jo että oli tullut tiensä päähän, mutta viaksi paljastuikin sytytyksen ohjausyksikkö. Huomattavasti edullisempi vaihtaa :)

9-3:ssa tietääkseni alkuperäinen kasetti, itse olen ajanut 45tkm (autolla ajettu 95tkm) eli varmaan paukkuu kohta. Onneksi on varaosia :roll:
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
dartsiartsi
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

Tontussa vielä alkuperäinen, lukema 403 tkm.
Varaosatontussa vaihdettu lukemassa 455tkm,Bosch.
9-5:ssä vaihdettu 180tkm kohdalla.

Sytkäkasetista Laakkosenpojat sano, että on tulpista tarkka. Jos et vaihda ajallaan ja juuri sitä mallia, mitä kirja käskee (tulppia), kasetti paukkuu hyvin nopeaan :?:
Huoltokirjan mukaan ainakaan ei olis kasettia vaihdettu, nyt ajettu 215 tkm.(musta kasetti)
Pitäisköhän ostaa konttiin valmiiksi??...paitsi että eikös se autopalveluvakuutus oo sen vuoksi, että hoitavat tien päältä pois, jos pimenee.
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

-

Viesti Kirjoittaja jari »

900i 2,1-16 -93 137000 ja pumppu pimeni kyseinen ämpäri malli kuten jotkut kutsuu. hiukan päälle 300€ laakkosella lahdessa ja hyllyssä.hieman halvemmalla olisi saanut pelkän pumpun ja odotellut muutaman päivän vaan minkäs teet kun autoo tarvii viiveettä joka päivä.
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Aikansa...

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

...toimi kunnes lopahti. Mittarissa 186 tkm ja menoveden lypsäjä simahti mallista 9000 Cs 2.3 -93. Orkkis Saabbi tilalle ja taas mennään, tosin ei ihan halvalla... mutta lomalla ei auta euroja laskeskella... :evil: , -KELE...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Vastaa Viestiin