Millainen BENSAPUMPUN RELE 900i 8ventt. -89:een (kiirus!)?
Re: Millainen BENSAPUMPUN RELE 900i 8ventt. -89:een (kiirus!)?
Se siihen tuskin vaikuttaa niinkuin itsekin aikaisemmin totesit.
Re: Millainen BENSAPUMPUN RELE 900i 8ventt. -89:een (kiirus!)?
Joko kokeilit turbon relettä vapariin ja totesit ettei rajoittaja toiminut mutta muuten kävi hyvin, vai miksi jälleen kysyt?tomaatti kirjoitti:Se siihen tuskin vaikuttaa niinkuin itsekin aikaisemmin totesit.
Ulottuvillani olevien kytkentäkaavioiden mukaan turbon ja vaparin rele on kytkentäperiaatteeltaan muuten täysin samanlainen, ainoastaan noissa joissain turbon releissä starttiheräte tulee releelle.
Lisäksihän noissa on ne vuosimallierot (jotkut releet on suunniteltu saamaan sytytyspulssit puolalta, jotkut sytytyspulssivahvistimelta, jotkut suoraan pääteasteelta). Tässä varmaankin se ongelma releen soveltuvuudessa eri mallien kesken on enemmän kuin kantajärjestyksessä tai starttiherätteen tuomisessa omalla erillisellä johdolla.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Millainen BENSAPUMPUN RELE 900i 8ventt. -89:een (kiirus!)?
Mulla ei ole tällä hetkellä yhtään 8v vaparia edes ajossa.jus kirjoitti:Joko kokeilit turbon relettä vapariin ja totesit ettei rajoittaja toiminut mutta muuten kävi hyvin, vai miksi jälleen kysyt?tomaatti kirjoitti:Se siihen tuskin vaikuttaa niinkuin itsekin aikaisemmin totesit.
Ulottuvillani olevien kytkentäkaavioiden mukaan turbon ja vaparin rele on kytkentäperiaatteeltaan muuten täysin samanlainen, ainoastaan noissa joissain turbon releissä starttiheräte tulee releelle.
Lisäksihän noissa on ne vuosimallierot (jotkut releet on suunniteltu saamaan sytytyspulssit puolalta, jotkut sytytyspulssivahvistimelta, jotkut suoraan pääteasteelta). Tässä varmaankin se ongelma releen soveltuvuudessa eri mallien kesken on enemmän kuin kantajärjestyksessä tai starttiherätteen tuomisessa omalla erillisellä johdolla.
Ihan mielenkiinnosta kysyin viisaammilta.