Tavaratilan tuuletus
-
- "Kaasari"
- Viestit: 21
- Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 12:15
- Paikkakunta: Nokia
Tavaratilan tuuletus
Osaako kukaan auttaa ongelmassa.Farkussa on takasivuikkunoiden alla tuuletusritilät, missä ilmastoinnin asennossa sieltä tulee ilmaa?.Joudun perheenlisäyksen vuoksi siirtämään koiran takaluukkuun, ja olisi kiva antaa pojalle kesällä viileä ilmaa sinne taakse.
Re: Tavaratilan tuuletus
Ei sieltä tule ilmaa missään tuuletuksen asennossa. Taitaa ainoastaan mennä poistoilma.
Ja ne takasivuikkunoiden langatkaan eivät ole ikkunan lämmitykseen vaikka jotkut myyjät niin väittävätkin - radion antenneja ovat. Ja näistäkin taisi vain toinen olla kytkettynä tehtaalta tullessa.
Ja ne takasivuikkunoiden langatkaan eivät ole ikkunan lämmitykseen vaikka jotkut myyjät niin väittävätkin - radion antenneja ovat. Ja näistäkin taisi vain toinen olla kytkettynä tehtaalta tullessa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Tavaratilan tuuletus
Tosiaan näissä suuremman tavaran, kuten kaikenkokoisten koirien, kuljetuksen mahdollistavassa tilassa ko. tuuletusritilät ovat matkustamon poistoilmaa varten.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: Tavaratilan tuuletus
Näin sivusta ajattelin heittää, että eikö ole hieno puoli tilavassa farkussa, kun on tällainen mahdollisuus siirtää koira matkustamaan konttiin, toisin kun sedanissa, jossa kyseisessä takakonttiin siirrossa syyllistyisi jo elänsuojelulain rikkomiseen
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Re: Tavaratilan tuuletus
Tuli tuossa mieleen, että mikäli takapenkin keskipaikka ei ole käytössä, niin hellepäivillehän voi rakentaa hätäratkaisuksi imurinletkusta (tai vast.) ja esim. pakasterasiasta jatkokanavan sille keskikonsolin perässä olevalle takapenkkiläisten ilmaröörille. Harmi, ettei farkussa ole suksiluukkua.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Re: Tavaratilan tuuletus
Valitettavasti Saab ei valmista autoja, joiden peräkonttiin kunnolla mahtuu suurikokoinen koira, tai toinenkin.9-5/2,3LPT kirjoitti:Tosiaan näissä suuremman tavaran, kuten kaikenkokoisten koirien, kuljetuksen mahdollistavassa tilassa ko. tuuletusritilät ovat matkustamon poistoilmaa varten.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Tavaratilan tuuletus
Ei ehkä 9-5T:n litramitoilla vertailtuna.Mimmi kirjoitti:Ja siihen toiseen ruotsalaismerkkiinkö mahtuu?
Femman tavaratila ei ole yhtään pienempi kuin V:n
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Tavaratilan tuuletus
No fakta on, että farmari-V*lvon kontti on omiin tarpeisiimme paremmin muotoiltu kuin 9-5:n vastaava ja helposti huomaa, kumpi valmistaja on koko ajan pitänyt farkkuja mallistossaan. Koiraveräjät yms. löytyvät alkuperäisenä lisävarusteena, tilaa ei ole hukattu muotoilun takia jne.9-5T kirjoitti:Todellisuus ei kelpaa kaikille.
En muuten pidä koko autosta, eikä minun onneksi tarvitse sillä edes ajaa. Todellisuus on jotain, mitä en itsekään halua tunnustaa
Pahoitteluni, meni OT:ksi, mutta olen katkera...
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Tavaratilan tuuletus
Jep, olisi ehkä kannattanut hankkia 9-5 sedan, koska se on tilavampi.9-5T kirjoitti:Fakta on myös ettei sinun tarpeesi ja oikeasti tilavampi liity toisiinsa.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Tavaratilan tuuletus
Toinen myy koiraverkkoa jopa sedaniin9-5T kirjoitti:Väärin mutta siinä on tilavampi tavaratila.Ässä kirjoitti:Jep, olisi ehkä kannattanut hankkia 9-5 sedan, koska se on tilavampi.9-5T kirjoitti:Fakta on myös ettei sinun tarpeesi ja oikeasti tilavampi liity toisiinsa.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Tavaratilan tuuletus
Eihän nyt muutkaan Saabissa matkusta seisaallaan!Ässä kirjoitti:Valitettavasti Saab ei valmista autoja, joiden peräkonttiin kunnolla mahtuu suurikokoinen koira, tai toinenkin.9-5/2,3LPT kirjoitti:Tosiaan näissä suuremman tavaran, kuten kaikenkokoisten koirien, kuljetuksen mahdollistavassa tilassa ko. tuuletusritilät ovat matkustamon poistoilmaa varten.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: Tavaratilan tuuletus
Mutta kun se farmari 9-5 on niin kaunis...
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Tavaratilan tuuletus
Suurin puute on suksiluukuttomuus! Tavaratila on myös katteen alla matala ja kova kate on hankala käytössä.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Tavaratilan tuuletus
Ainahan sitä jotain luukkua puuttuu, mutta jos kova kate on hankala (minusta kyllä hyvin toimiva), niin ei liene saabistille mahdoton tehtävä fläsätä "normifarmarin" rullaverho näkösuojaksi...Petter kirjoitti:Suurin puute on suksiluukuttomuus! Tavaratila on myös katteen alla matala ja kova kate on hankala käytössä.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).