Procarservise lomalla

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jakob85
"Turbo"

Procarservise lomalla

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Perkule vielä juuri, kun olin soittamassa ensimmäistä kertaa procarserviceen, niin ne on lomalla maanantaihin asti saakuli.. :? ..olis pitänyt tilata vapaavirtaussuodin ja vaaleet sivuvilkut tonnariin..vieläkös muuten saab-klubilaiset saa alennuksia sieltä?? Mahtaisinko saada osat alvit pois hinnoista, jos tilaisin isäni autokorjaamon kautta?
Seat Cordoba TDI -03
tevisu
"Hölösuu"

Re: Procarservise lomalla

Viesti Kirjoittaja tevisu »

jakob85 kirjoitti:Perkule vielä juuri, kun olin soittamassa ensimmäistä kertaa procarserviceen, niin ne on lomalla maanantaihin asti saakuli.. :? ..olis pitänyt tilata vapaavirtaussuodin ja vaaleet sivuvilkut tonnariin..vieläkös muuten saab-klubilaiset saa alennuksia sieltä?? Mahtaisinko saada osat alvit pois hinnoista, jos tilaisin isäni autokorjaamon kautta?
...siis nyt mä en tajuu... :?:
Mihin sä ProCarServiceä tarvit jos isälläsi on autokorjaamo, eikös maahantuonti ole aina yritykselle edullisempaa kuin tavan tallaajalle?...saatan olla tosin väärässäkin.
Viimeksi muokannut tevisu, Ke Heinä 14, 2004 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

SP taitaa olla lomala vielä pari viikkoa, joten ennen sitä et saa PCS:n kautta filsua sun muuta jos heillä ei niitä ole valmiina hyllyssä.
500whp.net member
Vastaa Viestiin