Turbo16 kirjoitti:Se on kiva kun traktorin moottoreita sorsitaan, mutta niin jäi "pikkudieseli" liikennevaloissa... Noh vitsi vitsi..
Ööö, huomasitko että siinä edessäni oli auto, tai no A-Mersu, mutta ei senkään yli ihan noin vain syöksytä.
Eikä siinä kohtaa viitsi paljon lähteä enää ohittelemaan, kun pitää nousta ekasta rampista oikealle ylös...
...Ja ja, kun voimaa on, muttei pitoa, niin ESP-vilkkui koko ajan, jo tuolla kaasun käytöllä.
Aiivan.. Noh minulla oli kiire hakea Myllystä puku kun se menee.. öö.. klo 21.00 kiinni..
Mikäs se ESP valo oikein on... Tuntus että mulla potki eturenkaat koko aika eteenpäin jotenkin ihmeellisesti hakkaamalla ??
Liekö kuoppia tiessä..
Ai niin siinä oli se A-mersu, mutta sehän kaatuu jo muutenki ilman tönäisyä
Turbo16 kirjoitti:Tulikos sininen ässä mun perässä vai?
Noh täytyy huomenna mennä katsomaan onko kauheat kolot tiessä
Jaa, en minä tiedä, meinasin vaan kun eikös se sininen Ässä-mies sitä jotain pukua myös etsinyt/hakenut...? Ei ollut vissiin samasta kuitenkaan kyse...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Turbo16 kirjoitti:Tulikos sininen ässä mun perässä vai?
Noh täytyy huomenna mennä katsomaan onko kauheat kolot tiessä
Jaa, en minä tiedä, meinasin vaan kun eikös se sininen Ässä-mies sitä jotain pukua myös etsinyt/hakenut...? Ei ollut vissiin samasta kuitenkaan kyse...
Tais tulla sun perässä
Noh ei kuukaan ei tullut perässä kun rampista testasin lähtöä
Femma on tosiaan väärässä päässä ja kuvassa muutenkin virheitä; satkut ei ole vuosimallijärjestyksessä ja toisessa kolkkilekassa ei ole lasinpyyhkijäkään motorbahn-asennossa. Ja sitten se volkkaristikin kuvassa vielä...
f-19 kirjoitti:Femma on tosiaan väärässä päässä ja kuvassa muutenkin virheitä; satkut ei ole vuosimallijärjestyksessä ja toisessa kolkkilekassa ei ole lasinpyyhkijäkään motorbahn-asennossa. Ja sitten se volkkaristikin kuvassa vielä...
Kuten tuli jo puhutuksi niin ei se johtunut viasta vaan siitä G-voimasta, joka kolkkia repi ABC:n mutkassa loppuun kuluneella alustalla!
Atte kyllä se olet siinä kuvassa.. On vaan tullut pari kiloa lisää