Jos vaikka korvaisi muovisilla ne peltiset.
Tänään unehtui mitata ja auto on n. 20 km päässä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Olis kiva, jos joku muistaisi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Onko lattian reikien umpeenhitsaaminen poissuljettu vaihtoehto?Sukellusvene kirjoitti:Tiukassa näytti olevan pohjatulppien löytyminen
Itseasiassa ei ole enää konetta, kun lainakoneella tein hitsailut. Olispa hoksannut silloin tuon. Ehkä tarkastan vielä olisko ruostesuojaamoilla tulppia, niiltä jäi kysymättä.jus kirjoitti:Onko lattian reikien umpeenhitsaaminen poissuljettu vaihtoehto?Sukellusvene kirjoitti:Tiukassa näytti olevan pohjatulppien löytyminen
Isommat reiät auttavat myös tuotantovaiheessa ylimääräisen maalin poisvalumisessa, kun koria pestään tai kastomaalataan.99 GL kirjoitti:Mitä varten tuommoiset siellä edes on?
Niin eipä tuo välttämätta tarvii kuin pyöreät peltilätkät ja mönjää väliin ja vuorata sitten alta ja päältä tiiviiksi.Saabinsti kirjoitti:Mie laitoin sisältäpäin reijän päälle, vähän reikää isommat rosterin palat kiinni, reilusti sikafleksiä käyttäen.
Oli entisellä omistajalla, nimittäin ollu takajalkatilan tulppa vasemmalta jonkin aikaa poissa, hyvin ruostetta päässy keräämään. Kun maalasin ja putsasin, niin ajattelin tuolla rosteripalalla/sikalla varmistaa, että ei enää ikinä irtoa.
Laitoin emännän asialle etsimään tulppia, katsotaan löytääkö.Mertmi kirjoitti:Tuosta omasta 99:stä oli ruostunu puhki ne tulpat. Kori oli kuitenkin ruosteeton siitä reiän luota. Adoptoin paaliin menevästä 900:sta ne tulpat. Muistelen, että joku tulppa olisi tullut jätettyä työkalupakkiinkin. Ainaskin niistä paaliin menneistä koreista, joista otin niitä tulppia ne tulpat oli ihan siistejä ja galvanoitujakin jopa.
Terve!carimat kirjoitti:900 i16 menossa paaliin, eli siitäkin joutaa tulpat lahjoituksena jos tarvis
Kiitos vieläkin carimat!carimat kirjoitti:Sinnehän nuo tänään lähti, niinkus luuris sovittiin![]()
Mukavaa jatkoa projektille