kameratolpat
-
- "Koeajolla"
Re: kameratolpat
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
-
- "Koeajolla"
Herra BESSERWISSERILLÄ on sitten varmaan esitellä laite joka ne paljastaa 

Topicin aloittaja vissiin kysyikin, mistä saisi kameratolppa tiedot, eikä sitä, mikä sinua kiinnostaa.Mimmi kirjoitti:Minua kun kiinnostaa AINOASTAAN kameran paikka, eikä tyhjät pöntöt.
Pakko kyllä taas ihmetellä, että jos ei ole mitään kunnollista sanottavaa, niin onko pakko aina sanoa silti jotain? Kohta joku pääsee vuodattamaan sen tutun mussutuksen, että ei ole pakko lukea ja tämä on keskustelupalsta ja lässynlää mussunmuu jne. jne. Tuskin maltan taas odottaa sitä v*tun jeesustelua minkä tämäkin viesti aiheuttaa...
Ei lie tarvitse kenenkään pohdiskella, miksi täällä lähes jokainen topicci aina karkaa aiheesta täysin joutavaan paskaan. Tähän oli nyt hyvä vuodattaa aiheesta, koska koko ketju on muutenkin jo pilalla.
Samaa mieltä.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Peace
Onko joltakulta kaljat loppuneet kesken illan
Mutta kuitenkin, noiden kameroiden löytämiseen ei tarvita insinööritason koulutusta (tosin apua siitä näyttää olevan
).
Meidän naapurin "pojillakin" on kaksi sellaista vehjettä, millä kamerat voi bongata turvallisesti. Ja käytännössä ilman jälkiseuraamuksia.
Ne tosin maksaa jonkinverran, eikä käyttökään ole ilmaista mutta jos lopputulos on pääasia

Onko joltakulta kaljat loppuneet kesken illan

Mutta kuitenkin, noiden kameroiden löytämiseen ei tarvita insinööritason koulutusta (tosin apua siitä näyttää olevan

Meidän naapurin "pojillakin" on kaksi sellaista vehjettä, millä kamerat voi bongata turvallisesti. Ja käytännössä ilman jälkiseuraamuksia.
Ne tosin maksaa jonkinverran, eikä käyttökään ole ilmaista mutta jos lopputulos on pääasia

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
eikös ole parempin kun vaan ajaa rajoitusten mukaan niin ei tarvitse stressata jotain typeriä tolppia tai kameroita, revittelee sitten radalla jos on tarvetta, en väitä että itse ajaisin aina sen just rajoitusten mukaan mutta en kuitenkaan ole kaahailija joka vaarantaisi muiden hengen...
joten jos oma henki ei kiinnosta, niin ehkä joitain muita kiinnostaa se oma henki joka kulkee liikenteessä..
itse en ainakaan halua että joku dorka ajaa lapsieni päälle kun haluaa näyttää että V*TTUKUN MUN AUTO KULKEE !!!!!!!!
end of story...
joten jos oma henki ei kiinnosta, niin ehkä joitain muita kiinnostaa se oma henki joka kulkee liikenteessä..
itse en ainakaan halua että joku dorka ajaa lapsieni päälle kun haluaa näyttää että V*TTUKUN MUN AUTO KULKEE !!!!!!!!
end of story...
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
niin ja semmoinen lisäys vielä että vaikka itse virittelenkin aina autoja ja pidän ajamisesta tehokkaalla autolla koska se on turvallisempi kuin alitehoinen nuhapumppu.. koska jos on pakko päästä jostain ohi, mielummin menen sen ohi muutamassa sekunnissa kuin että kinnaan vierellä 4 kilometriä..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Ajan maantiellä aina +10km/h verrattuna nopeusrajoitukseen. En tiedä, mikä Mimmillä on ideana, mutta minulle riittää tieto siitä, milloin ei kannata ajaa tätä suurempaa ylinopeutta.
Tällaisia ylinopeuteen johtavia tilanteita voivat siis olla:
1. Ohitus ja sen jälkeinen kaistalle takaisin palaaminen (ohitan aina kunnollisella turvamarginaalilla, eli käytännössä usein täysillä kaasu pohjassa).
2. Nopeusrajoituksen pieneneminen ja kameran sijoitus lähelle tätä paikkaa, jolloin automaattivaihteiston moottorijarrutus ei riitä. Silloin pitää painaa jarrua, jotta ei aja kameraan yli 10km/h ylinopeudella.
Niinpä minulle riittää tieto paikoista, joissa on merkittävästi nollaa suurempi todennäköisyys saada sakko. Kameratolpat ovat tällaisia paikkoja, oli niissä kamera tai ei. Todennäköisyys on silti olemassa.
Jos on olemassa sitten joitakin parempia menetelmiä, niin miksi niistä ei kerrota saabistitovereille?
Edit- Minulle siis riittää nykyinenkin tieto, en kaipaa tutkan/kameranpaljastimia yms.
Tällaisia ylinopeuteen johtavia tilanteita voivat siis olla:
1. Ohitus ja sen jälkeinen kaistalle takaisin palaaminen (ohitan aina kunnollisella turvamarginaalilla, eli käytännössä usein täysillä kaasu pohjassa).
2. Nopeusrajoituksen pieneneminen ja kameran sijoitus lähelle tätä paikkaa, jolloin automaattivaihteiston moottorijarrutus ei riitä. Silloin pitää painaa jarrua, jotta ei aja kameraan yli 10km/h ylinopeudella.
Niinpä minulle riittää tieto paikoista, joissa on merkittävästi nollaa suurempi todennäköisyys saada sakko. Kameratolpat ovat tällaisia paikkoja, oli niissä kamera tai ei. Todennäköisyys on silti olemassa.
Jos on olemassa sitten joitakin parempia menetelmiä, niin miksi niistä ei kerrota saabistitovereille?

Edit- Minulle siis riittää nykyinenkin tieto, en kaipaa tutkan/kameranpaljastimia yms.
Viimeksi muokannut Ässä, La Elo 09, 2008 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Mielenkiintoista?
Mitenköhän ne saa paljastettua, kun minä olen luullut ettei kamera reagoi mihinkään ennen kuin ajaa liaan lujaa tiessä oleviin antureihin?
JN vaikka olet periaateessa oikeassa vuodatuksessi
Älä pilaa lomaasi mokomalla asialla
Mitenköhän ne saa paljastettua, kun minä olen luullut ettei kamera reagoi mihinkään ennen kuin ajaa liaan lujaa tiessä oleviin antureihin?
JN vaikka olet periaateessa oikeassa vuodatuksessi

MacTurbo kirjoitti:Peace![]()
Onko joltakulta kaljat loppuneet kesken illan![]()
Mutta kuitenkin, noiden kameroiden löytämiseen ei tarvita insinööritason koulutusta (tosin apua siitä näyttää olevan).
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ensinnäkin olen TÄYSIN SAMAA MIELTÄ Famniumin kanssa.
Tuota mieltä on mielestäni 99,9% klubilaisista, Mimmi mukaanlukien
Nythän olikin kyse vain "tekniikasta" millä kamerat saa paljastettua. Mimmikin on tekniikan miehiä, mutta ei nyt ajattele ongelmaa oikealta kantilta.
En kerro ratkaisua vielä, miettiminen tekee hyvää itsekkullekkin
Kuten apina sanoi Leijonakuningas 3:ssa, "katso yli sen mitä näet", ei sitä ole niin vaikea keksiä.
Testimielessä juttua on jopa työmatkoilla testattu, Mikkeli - Ristiina välillä ei todennäköisesti ole koskaan ollut yhtään kameraa

Tuota mieltä on mielestäni 99,9% klubilaisista, Mimmi mukaanlukien

Nythän olikin kyse vain "tekniikasta" millä kamerat saa paljastettua. Mimmikin on tekniikan miehiä, mutta ei nyt ajattele ongelmaa oikealta kantilta.
En kerro ratkaisua vielä, miettiminen tekee hyvää itsekkullekkin

Kuten apina sanoi Leijonakuningas 3:ssa, "katso yli sen mitä näet", ei sitä ole niin vaikea keksiä.
Testimielessä juttua on jopa työmatkoilla testattu, Mikkeli - Ristiina välillä ei todennäköisesti ole koskaan ollut yhtään kameraa

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Minua myöskin ihmetyttää se, että jos jengi on todennut topicin mennen pilalle (esim OT:n johdosta), niin siltikin siihen perään pitää sitten kirjoittaa monia vastauksia, jossa valitellaan sitä että joku kirjoitus on "vääränlainen", tms. Ja itsekin syyllistyin samaan OT:hen tällä viestilläni kun tätä jaskaa jauhan 

Viimeksi muokannut ng900aero, Su Elo 10, 2008 02:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Kemin ja Rovaniemen välillä on 20 tolppaa ja kaksi kameraa mitä kierretetään. Alkuun näki jo kaukaa onko linssiä vai pelkät mustat aukot, nyt keksivät laittaa cd-levyt sinne hämäämään. Aurinkoisella kelillä sen cd-levyn erottaa vihertävästä sävystä mutta pilvisellä vähän huonosti. Itseäni nuo eivät kuitenkaan häiritse kun ajan pääsääntoisesti sen +5 ja hiljennän muutenkin nopeusrajoituksen laskiessa, tuo automaatin moottorijarrun heikkous on juuri näissä paikoissa kyllä tullut todettua.
VAG
VAG
Jaa-a, joku jakeluauton kuljettaja, taksi tai on-site huoltoja tekevä voi olla hyvinkin eri mieltä. Itse ainakin koin navin loistavaksi kun viime marras- joulukuussa kiersin vähän toista sataa paikkaa ympäri Lappia erittäin kireällä aikataululla eikä yksikään paikka ollut entuudestaan tuttu.ng900aero kirjoitti:
(ylipäätään vaikea käsittää mitä Suomen kokoisessa paikassa tekee koko navilla, kun paperimuotoisetkin kartat on jo keksitty, eikä täällä missää ole oikeastaan mitään ruuhkia, fataaleita tietöitä tme, pks:n suhaa vuorenvarmasti puhelinluettelon paperikartalla, loppusuomeen (jos tarvetta) voi hakea huoltsikalta ilmaisen mainoskartan, tai pyytää puhelinluetteloa hetkeksi lainaksi. Jos on melko varma ettei löydä perille kovin nopeasti, niin varaa matkaan etsimisen verran enemmän aikaa)
Kaikissa hassuissa paikoissa sitä laajakaistaa käytetäänkin, tuli havaittua. Kiva reissu sinällään kun ihan työn puolesta sai kiertää kaikki Lapin lomakeskukset ja illat olivat vapaa-aikaa.
VAG
VAG