Mitsun ahtimista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Mitsun ahtimista

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Morjens!


Kuka osais kertoa miten TD04HL-15G-6 ja TD04HL-15T-6 eroavat toisistaan? :?:


Oliko kukaan laitellut tonnariinsa tuota völvössäkin kuulemma käytettyä TD04-18 ahdinta?

Gik-turbossa tarjosivat jokin aika sitten modattuna vanhempaan tonnariin hintaa 6200 SEK + VAT, vanha ahdin vaihdossa ja ilman vaihtoa 8500+ VAT. Itselläni olisi mahdollisuus olisi hankkia se ilman VATtia mutta saisko jostain halvemmalla / helpommalla hankittua?

Mitä modauksia tarvitaan, että saa sopimaan vanhempaan tonnariin?
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Mitsun ahtimista

Viesti Kirjoittaja Vigge »

jannu huoleton kirjoitti:Morjens!


Kuka osais kertoa miten TD04HL-15G-6 ja TD04HL-15T-6 eroavat toisistaan? :?:
Kompressoripuolen siivet ovat erilaiset, G:ssä ne ovat sillee jännästi joka toisen siiven kohdalta leikatut. Ilman kuvaa on hieman vaikea selittää, voin yritää kaivaa jostain.
Viimeksi muokannut Vigge, To Heinä 15, 2004 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Tässä kuva 13G kompressoripuolen siivestä
Kuva

karttoja sun muita löytyy esim.
http://www.stealth316.com/2-turboguide.htm
#1730
500whp.net member
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Tusentals tack Vigge!


Tulikin vastauksia oikein urakalla ja todella nopeasti ! Web-linkki vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta.
Vastaa Viestiin