turbo+ruisku?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Tee Koo
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 23:32
Viesti:

turbo+ruisku?

Viesti Kirjoittaja Tee Koo »

Mikä on 900:n vakioturbo? Entä mikä ruiskusysteemi? Voisiko tuon ruiskun+turbon heittää kaasarikoneeseen
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

suosittelen käyttämään foorumin hakutoimintoa. tässä vähän aikaa sitten on keskusteltu vastaavasta aiheesta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

no vastataan nyt kuitenkin.

turbo on ainakin yleensä garretin TB0336 ja ruisku venttiileistä riippuen joku omassa 16ventiilisessä boschin jetronik LH2.2 tai joku
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Tee Koo
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 23:32
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tee Koo »

OK, kiitoksia vastauksesta :D
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mikan »

900aero-84 kirjoitti:no vastataan nyt kuitenkin.

turbo on ainakin yleensä garretin TB0336 ja ruisku venttiileistä riippuen joku omassa 16ventiilisessä boschin jetronik LH2.2 tai joku
Ja kasivenasissa k-jetti.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin