onko kenelläkään tullut eteen tälläistä ongelmaa? kytkimen työsylinterin vaihdossa?
kun yrität polkea kytkintä että saisi kierrettyä kytkin paketissa olevien
tassujen ulkokehälle nauhan että saisi pelivaraa työsylinterin ja kytkin paketin välille että sen saisi purettua koko homman kerralla?
mutta kun taas työsylinteri vuotaa niin paljon että ei saa kunnon paineita siihen niin se ei jaksa sitten painaa niitä tassuja tarpeeksi että saisi sen nauhan sinne tassujen ja ulkokehän väliin?
onko muita tapoja vaihtaa sylinteri?
kaipaisin pikaista apua!!!!
900 kytkimen työsylinterin vaihto?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 9
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 22:52
- Paikkakunta: Oulu
joo ,sellainen hevosenkengän näköinen rauta pitkällä varrella on hyvä työkalu . itse reilu vuos sitten vaihdoin ton työsylinterin ja sekin vuos niin ettei saanut painetta .. vaihda samalla kaikki kytkimen osat kun kerran on auki 

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Jos aiot vaihtaa myös paineasetelman, niin pistä rälläkällä paineasetelmasta 2-3 kynttä poikki niin työsylinteri nousee nätisti pois syntyneestä aukosta. Kannattaa tietenkin laittaa jonkinlaiset kipinäsuojat lähimpien sähköjohtojen yms. ympärille. Jos paineasetelma pitäisi saada ehjänä irti, niin tämä konsti ei tietenkään toimi...