http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Hel ... 5238494946 kuvassa on kuuppa ja hemmetti joku tuikannu tuleen. Olikohan hyvässä kunnossa?
MielenkiintoistaV.J.S kirjoitti:Viime torstaina:
Autostradalla blondi antoi "suuhoitoa" Chrysler Voyagerissa kuskille. n. 130km/h vauhdissa tietenkinMeno oli hivenen hapuilevaa...
Liikennehän on täällä mitä mainioimmin sujuvaa, jos ei ole mikään turvaväliä ylikunnioittava toppahousu2.3i-16 kirjoitti: MielenkiintoistaPaikallinen liikenne ei siellä tuntunut olevan siitä rauhallisimmasta ja tunteettomimmasta päästä, mutta tuo on lähes legendaarista
No jos ei heti Aviksen tms. konttorilla tärppää, niin ajele vähän poispäin sieltä Milanon keskustan (tai lentokentän) valoista kohti Hinterlandia aka Milanon peräkyliä, poikkea pois Autostradalta ja jo todennäköisesti ensimmäisessä vastaantulevassa liikenneympyrässä on varmasti kyseisenlaista "palveluntarjoajaa" tyrkylläSaappi Kuski kirjoitti:Voi kun hienoa, olen itsekin muutaman viikon päästä taas Italiassa ja Milanon seudulla tällä kertaa. Tuskin maltan odottaa mitä hoitoja itse siellä saan. Voikohan noita kysellä autovuokraamosta lisäpalveluna.
Olisit nyt edes avannut ikkunan, osoittanut kuskia sormella ja nauranut räkäisesti päin naamaa.Mimmi kirjoitti:Tänään aamulla Porvoon motarilla kehä3 ja Porvoon läntisen liittymän välillä ajeli mu*kunjatke (pimmeri) vasemmalla kaistalla 80...yli 140km/h joka kerta kiihdyttäen kun tulin taakse oikealle (ajoin oikeaa kaistaa aina kun mahdollista). Hirveä savupilvi ja meteli seurasi ko. kulkinetta joka kiihdytyksen aikana. Minä sain kulkineen joka kerta kiinni, kun ajoin cruisen kanssa noin 120km/h. Porvoon läntisen liittymän kohdalla lippalakki jättäytyi autojonoon ja mulkoili hyvin vihaisesti.
Teinköhän jonkin virheen, kun ajoin vain cruisen kanssa, enkä lähtenyt "kiihdytyskisoihin" mukaan?
Näkemättä tätä, tulit kuitenkin itse vastaan siinä liikennevalojen jälkeen. Etpä moikannut!Tuha kirjoitti:Raumalla iltapäivällä, en nyt tarkkaa kellon aikaa muista mutta jälkeen kello 15 kuitenkin meni Prisman kohdilla poliisi maija hälytysajoa pyörätietä pitkin n. 100 metriä jotta pääsi liikenneympyrän ja autoletkan ohi.
Oli siinä mielessä huvittavaa, että vauhtiakin oli kyllä ihan kohtuudella ja kun ajattelee sitä jos siellä olisi joku mummo / pappa tullut rollaattorilla vastaan, niin olisi saattanut olla pinetä tilannetta päällä.
Missä kohtaa tarkalleen, sillä tämän tilanteen näin Prisman parkkipaikalta käsin, kun istuin autossa ja kuulin hälytyssireenin äänen ja samassa maija kiitää pyörätietä pitkin.Raimo Miettinen kirjoitti:Näkemättä tätä, tulit kuitenkin itse vastaan siinä liikennevalojen jälkeen. Etpä moikannut!Tuha kirjoitti:Raumalla iltapäivällä, en nyt tarkkaa kellon aikaa muista mutta jälkeen kello 15 kuitenkin meni Prisman kohdilla poliisi maija hälytysajoa pyörätietä pitkin n. 100 metriä jotta pääsi liikenneympyrän ja autoletkan ohi.
Oli siinä mielessä huvittavaa, että vauhtiakin oli kyllä ihan kohtuudella ja kun ajattelee sitä jos siellä olisi joku mummo / pappa tullut rollaattorilla vastaan, niin olisi saattanut olla pinetä tilannetta päällä.
edit: Tuo liikenneympyrän jälkeinen osuus on sellainen tieliikenneinsinöörin kukkanen, että vain Raumalla mahdollista.