Totesi mutsikin tälläin, joka ei muista saabeista ei pidä. Ja hänkin kitisee saabin kulutuksesta.. mitäköhän tulee kun 2,3 litranen turbolla varustettu saabbi ja kaiken kukkuraksi kuskilla on raskas kaasujalka..

EDIT: Nolla lisätty.

Voi olla että käy aika pitkäksi tätä odotellessa...Mimmi kirjoitti:Minäkin haluaisin Saab 900 CD 2.3T:n omaksi tai ainakin päästä kyytiin.SB90 kirjoitti:Kaikki jotka wattuilevat niin 900CD 2,3T Kyytin motarille.
Eikö "isolohkoa" saa enää laillisesti asentaa OG 900:een jos joku moista muutosta ei ole aiemmin jo tehnyt?9000CD23T kirjoitti:Voi olla että käy aika pitkäksi tätä odotellessa...Mimmi kirjoitti:Minäkin haluaisin Saab 900 CD 2.3T:n omaksi tai ainakin päästä kyytiin.SB90 kirjoitti:Kaikki jotka wattuilevat niin 900CD 2,3T Kyytin motarille.
Totta. Erikoismallit jätettäköön mahdollisimman alkuperäisiksi, jos sellaisen omistajaksi joskus olisi kunnia päästäkin.Mimmi kirjoitti:Taitaa CD:n omistajia olla senverran harvassa, ettei sopivaa raiskausaihiota löydy noin vain.
JiiVee kirjoitti:Mun tonnari 2,3 T speedpartsin stage 4:llä vie 7,2 l/ 100 tkm ajotieturin mukaan kun ajelee nätisti matkaa. Täytyypä mitata todellinen kulutus kun tuntuu uskomattomalta että menisi noin vähällä. Eukon golf 1,8 vie enemmän ja hevosia on reilut parisataa vähemmän.
Silloin tällöin tulee ajettua myös meidän Seatilla, niin olen joskus yrittänyt virta-avainta keskikonsoliin...saab87 kirjoitti:^mikä sit kenenki mielestä on normaaliamie en löydä virtalukkoa jos se ei oo penkkien välissä
Et sitten kajakkia tai viippaa tarjonnut?karg kirjoitti:Lotus Espritillä hifistelevä työkaveri tokaisi autokeskustelussa, että hän ostaa Saabin heti kun siinä on virtalukko normaalissa paikassa eli rattipylväässä. Pääsinpähän kuittaamaan että meneppäs Jukka sitten hakemaan itellesi oitis Saab 9000.
Mulla alkaa menemään virtalukon paikat sekaisin; satkussa etin virtalukkoa rattipylväästä ja Opelissa penkkien välistäsaab87 kirjoitti:^mikä sit kenenki mielestä on normaaliamie en löydä virtalukkoa jos se ei oo penkkien välissä
Niin eihän nuo Saabit hirmu isoja ole. Vanhat autot muutenkin tosi kevyitä massaltaan, verrattuna jo 90-luvun laitteisiin. Tosin OG-satku imaisee aikuisten polkupyörän sisälleen ja menee luukkukin vielä kiinni. En sitten tiedä pystyykö uudet 'isot' autot moiseen.dimebak kirjoitti:Mulla alkaa menemään virtalukon paikat sekaisin; satkussa etin virtalukkoa rattipylväästä ja Opelissa penkkien välistäsaab87 kirjoitti:^mikä sit kenenki mielestä on normaaliamie en löydä virtalukkoa jos se ei oo penkkien välissä
![]()
Ja olettamuksena, että Saab 900 olisi iso auto. Käytiin tuossa eilen lounaalla parin työkaverin kanssa MacShitissä ja tultiin siihen tulokseen, että ei Saab mikään iso auto ole. Ainakaan nykymittapuiden mukaan.
Sama juttu 99:in kanssa: "Sehän on niin iso ja painava"dimebak kirjoitti:Ja olettamuksena, että Saab 900 olisi iso auto. Käytiin tuossa eilen lounaalla parin työkaverin kanssa MacShitissä ja tultiin siihen tulokseen, että ei Saab mikään iso auto ole. Ainakaan nykymittapuiden mukaan.