Virityksen järkevyys ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Mielestäni Turbo Saabien virittäminen on aika turhaa rahan haaskausta !
Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

No minä en viitsi toisia arvostelemaan, koska jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. En tiedä sitten mihin kaikkien into perustuu virityksestä ehkä oman auton ja asiantuntemuksen kartuttaminen ja ehkä puhdas harrastus.. Itse ainakin ajattelin pirästää omaa turboani jahka sellaisen kerkiän ostamaan, erikseen sitten on se asia että saa vanhan aeron ja eihän aeroa viritetä :D
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Re: Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Turbojubilee kirjoitti:Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista
Viritys on aina järkevää ja suurin osa ei riitä ku tarvii jäädä kaikki
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Pitäähän sitä ihmisellä harrastuksia olla. Ja kun mua ei tuo pitsin nyplääminenkään oikein nappaa... :D
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja hene- »

Turbojubilee kirjoitti:Mielestäni Turbo Saabien virittäminen on aika turhaa rahan haaskausta !
Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
En nyt halua haastaa riitaa tms. MUTTA, en ymmärrä yhtään tämän threadin tarkoitusta. :?:
Sehän on jokaisen oma asia mitä turbollansa tekee tai autollansa ja yleensäkin omilla rahoillaan.

Tämä foorumi menis aika nopsaa tukkoon jos jokainen haluais kertoa että "Mielestäni...."
En minäkään tänne kirjoittele mun omia mieltymyksiä/mielipiteitä, että ihan aloittasin uuden aiheen. Ja alkaisin tilittää että "Mun mielestä karkkien osto on turhaa rahan haaskausta"

IMO, täysin turha aihe. :roll:
Viimeksi muokannut hene-, Pe Heinä 16, 2004 19:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbojubilee Saab rekisterissä... kirjoitti: Musta rek. 20.12.2001 3M:n tummennuskalvot ikkunoissa, irrotettava vetokoukku (käyttämätön), Fox Evo 1 Aluvanteet NOKIAN NRVi 225/45 R17 renkailla, talvirenkaat Nokian Hakkapelitta 2 205/60 R15, Koni Sport Kit alustasarja, Saabin oma viriboxi (125 Kw).
Lukee siitä ylhäältä ensin... :P
Heh, no tässä tapauksessa taitaa sopia hyvin vanha sanonta "Pata kattilaa soimaa" :lol:

Eiköhän virittämisessä ole jotain järkeä kun kysytään henkilöltä joka autoaan on virittänyt, itse voin sanoa että järkeä on koska...
-se on harrastus, siitä puhuminen ja tavaroiden asennus
-sen asian ympärillä pyörii soma 8O ja kiva porukka :wink:
-kaasua painaessa tulee kummallinen hyvänolon tunne :twisted:
-sama tunne tulee kun "nopeaksi" tunnettu auto jää rampilta lähdettäessä 200m :twisted:
-ohituksissa hyötyä, helppoa ja nopeaa
-jonnekinhan noi ylimääräiset taalat pitää hävittää :P
-mukavaa kun/jos paikallinen 9000AIRO hurjastelija jää kun "tikku paskaan" :twisted:
-jne...

Tuossa monia järjellisiä syitä miksi viritys kannattaa aina :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Erittäin idioottimainen threadi ja vielä hepun suusta, joka juuri kyseli Hirschin viriseteistä?

PS. Eihän tehot riitä ikinä!
STCF #3
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Ei ole mun ongelma jos joku virittää autoaan, en tiedä onko siinä järkeä vai ei :roll:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Sattupa kysyjän omaan nilkkaan, ja pahasti :lol:

Mutta miksemme kaikki ajele Suzuki Altolla, taloudellinen peli ja silläkin pääsee laittomia nopeuksia? Miksi autovalmistajat tekevät autoja jotka kiihtyvät nopsaan ja kulkevat kovaa?

Ja sit kaikille ei riitä et suurin osa autoista jää taakse kiihdytyksistä. Ainahan tien päältä löytyy joku nopeampi ja varsinkin radalta, mutta virittämisellä se nopeampien porukka harvenee :wink:

Sama juttu kun kaveri kysy, et mikset voi kuunnella musiikkia tällasella siistin näkösellä minihifisarjalla ku mä, vaan sulla pitää olla kaikki erillään :?: 8O
BMW 320dA Coupe LCI
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Virittäähän ihmiset itseänsäkin :roll:
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

93t sport kirjoitti: -mukavaa kun/jos paikallinen 9000AIRO hurjastelija jää kun "tikku paskaan" :twisted:


Tuossa monia järjellisiä syitä miksi viritys kannattaa aina :D
Onkohan tuo nyt kuitenkaan ihan järjellinen syy :?: :lol: Onneksesi mainitsit sen "jos" niin voit vedota siihen :o

Ja mä en hurjastele... :?
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

93t sport:n kirjoitukseen ei voi muuta sanoa kuin "piste".

Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus ;)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

suorsa kirjoitti:Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus ;)
Eiks se juur oo pers aukisten harrastus ku kaikki rahat menee niihin viri-osiin ja sit ollaan persaukisii.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

jsuomi kirjoitti:
suorsa kirjoitti:Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus ;)
Eiks se juur oo pers aukisten harrastus ku kaikki rahat menee niihin viri-osiin ja sit ollaan persaukisii.
Jeps, jos ei ennen niin ainakin virien jälkeen on pers auki :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jajamies

Viesti Kirjoittaja jajamies »

en aiheesta muuta tiedä kuin sanonnan: Tehoa ei ole koskaan tarpeeksi. Siksi kai viritys.
Vastaa Viestiin