Niittykummun Delta-auto musta "AeroD"
Niittykummun Delta-auto musta "AeroD"
Mustapartainen ovimies mustalla 9-5 Wagonilla bongattiin lähtöpuuhissa pihalla. Yritin morjenstaa, muttet tainnut nähdä.
Re: Niittykummun Delta-auto musta "AeroD"
Olisi luullut näkevän, kun jäin hetkeksi jumittamaan sinisellä paripyörä-Ivecolla autosi taakse, kun yritit peruuttaa pois ruudusta.
Oli olevinaan kiire, vaikka töissä olinkin, ja jäipähän jotain puhuttavaa huomisiin potkijaisiinkin.
Olen yrittänyt bongata näitä potkiaisia, mutta aina olen onnistunut ne missaamaan. Eli ilmeisesti huomenna (TORSTAINA) illalla (MONELTA?) Keimolan Nesteellä (KUMPAAN SUUNTAAN?) olisi potkiaiset?! Voisi yrittää saapua paikalle. Pitääkö klubitarra liimata lasiin että saa ne pullakahvit?
(se ei vaan tunnu sopivan mihinkään oman silmän mielestä)

Klo 20 maallemenijöiden puolella. Ei ole pullakahveja näkynyt, vaikka tarra on lasissa.eljass kirjoitti:Olen yrittänyt bongata näitä potkiaisia, mutta aina olen onnistunut ne missaamaan. Eli ilmeisesti huomenna (TORSTAINA) illalla (MONELTA?) Keimolan Nesteellä (KUMPAAN SUUNTAAN?) olisi potkiaiset?! Voisi yrittää saapua paikalle. Pitääkö klubitarra liimata lasiin että saa ne pullakahvit?(se ei vaan tunnu sopivan mihinkään oman silmän mielestä)

Oujeah, yritetään saapua paikalle!