NG900 Jakopääsettien hintoja?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

NG900 Jakopääsettien hintoja?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Vähästä aikaa kuulin tuon Muorin :saab: :in käyntiäänen ja kauheaa kuultavaa se olikin.. Eli jakopääremonttia pukkaa päälle, samalla vaihtuu kansipahvikin luonnollisesti.

Onko väellä omaa kokemusta tai tietoa viimeaikaisesta hintatasosta NG900 M-98 2.0 vajaastihengittävään soveltuvista jakopään osasarjoista jossa siis laahaimet rattaat ym. hilpe mukana?

Speedpartsin sivuilta katselin suht. edukasta sarjaa mutta taitavat maahantuoja- eli PCS- porukka olla vielä viikon-pari lomilla, ja mikähän lopullinen hinta Suomessa on ollut?

Motonet ei tunne luettelossaan jakopään osia NG:hen, mutta muistan joskus lukeneeni jonkun kuitenkin tilanneen setin sitäkautta, mutta taitaapi olla Scanshittiä mitä sieltä tilaamalla saisi.. Tai no, kai muut osat käyttökelpoisia voisivat ollakin mutta em. brändin jakoketjun kiristin ei sitä ole, omasta ja muutamien muidenkin kokemuksesta.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: NG900 Jakopääsettien hintoja?

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

9-5T kirjoitti:T7 korjaussarja 180e ja siitä pystyy hyödyntämään paljon jollei kaikkea.
Pakopuolen tasapainoakselin ratas ei taida sopia, muuten pelaa toi T7 korjaussarja. ja kun on kyseessä 98 mallin niin ton rattaankin sopiminen on siinä kintaalla koska se vaihtu just 98 tohon uudempaan malllii. Toi orkkissarja on ehdottomasti paras ostos.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: NG900 Jakopääsettien hintoja?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Kiitos infosta hintaluokan suhteen.

Tuossa 180€ setissä siis tulee mukana myös TP-hilut, vai ja setti on mistä?

Tänään olisi ollut tarkoitus aloitella työtä, mutta silkkaa saamattomuutta osatkin ovat vielä tilaamatta ja motivaatio hukassa ja pohdinkin tässä että josko sitä luikkisi hommasta pelkällä nokkaketjun vaihdolla yläkautta. Aikaisemmin avasin venttiilikopan ja kiristin oli ulostunut noin 13-14mm mutta ketju ei ollut uponnut pahasti laahaimiin ja ylärattaat olivat hampaiden muodoltaan terveen näköiset.

Eihän tämä oikea lähestymistapa olisi, mutta se työn määrä tässä "harmittaa"..
Vastaa Viestiin