Aikaa meni 5 tuntia per puoli, koska jokainen pultti oli todella jumissa

Mites teillä on mennyt?
Tuli mieleen; voiskos hiekkalevyt vaihtaa myöhemmin vain irroittamalla akselipultin ja kaikki jarruhelyt olis nipussa, levyn poiston ajaksi.

Vaikea sanoa, muutama kartonki varmaanKaide kirjoitti:Esitetään jatkokysymyksiä :
- Montako askia tupakkaa meni ?
- Montako tuntia ajasta meni kateissa olevien työkalujen etsimiseen ?
Kyllä röökiä meni 2 kpl/ tunti ja muutama Kurko/työpäivä.Kaide kirjoitti:Esitetään jatkokysymyksiä :
- Montako askia tupakkaa meni ?
- Montako tuntia ajasta meni kateissa olevien työkalujen etsimiseen ?
Itsellä nuo on ne kaksi kohtaa joihin sitä aikaa menee 90% "budjetista". Mitä tulee jumittuneisiin pultteihin niin sen on nyt oppinut että mikään kikka ei korvaa raakaa voimaaToisaalta kaikki auton kimpussa vietetty aika on "laatuaikaa" joten mikäs sen kivempaa.
Hienovaraisempi pultin/mutterin avauskeino on sitoa avaimen varteen pieni sidontaliina, joka tuetaan koriin johonkin vahvaan kohtaan. Liina kireälle ja koputusta sekä CRC-penetrationia. Ehkä hieman lämpöä kuumailmapuhaltimella ja kyllä irtoooosarka kirjoitti:Pitäisi käydä kärkkäisellä kun sinne on tullut sellaisia saabistin vasaroita. Niillä kun hujauttaa hylsyn päähän niin karisee ruosteet koko autosta, ei kaipaa hiekkapuhallusta! Meinaan puolet ajasta taitaa mennä siihen että hakee isompaa vasaraa...
Jossain vaiheessa päivää se vain tahtoo mennä siihen että on sama vaihtaa kaikki pultitFirges9000 kirjoitti:Hienovaraisempi pultin/mutterin avauskeino on sitoa avaimen varteen pieni sidontaliina, joka tuetaan koriin johonkin vahvaan kohtaan. Liina kireälle ja koputusta sekä CRC-penetrationia. Ehkä hieman lämpöä kuumailmapuhaltimella ja kyllä irtoooo