mutta oli aika hienot, semmoiset jos jostain löytäisi lailliset, siis aivan täysin mustat kun sammutat valot...
Mut maalauksen päälle voi kuitenkin vetää aluteipit? Hieno idea toi alumiiniteipin käyttö auton tuunauksessa , mahtaako olla kallista ??? Alumiinihan hapettuu/ tummuu ajansaatossa , mitenkä teippi , ts. onko joku lakka pinnassa ?saapasi kirjoitti:Jos maalauslinjalle lähtee, niin hienoin mitä oon nähny (mun mielestä) on orkkis korin värillä koko umpion etuosa maalaten, peittäen tietenkin heijastimet.
Se on vaan sitte vähän enemmän peruuttamaton toimenpide.. teipit ku saa pois sit ku alkaa kyllästyttää.
AnttiR kirjoitti:Mut maalauksen päälle voi kuitenkin vetää aluteipit? Hieno idea toi alumiiniteipin käyttö auton tuunauksessa , mahtaako olla kallista ??? Alumiinihan hapettuu/ tummuu ajansaatossa , mitenkä teippi , ts. onko joku lakka pinnassa ?saapasi kirjoitti:Jos maalauslinjalle lähtee, niin hienoin mitä oon nähny (mun mielestä) on orkkis korin värillä koko umpion etuosa maalaten, peittäen tietenkin heijastimet.
Se on vaan sitte vähän enemmän peruuttamaton toimenpide.. teipit ku saa pois sit ku alkaa kyllästyttää.
Tai sitten sillä voi "kormata" osialiteFun kirjoitti:Niin rulla alumiiniteippiä sen 4 euroa...Ja rullasta riittää useisiin valoihin teipattavaksi.
Niksi-Pirkka: alumiiniteipillä saat tehtyä pojille hienoja lahjapaketteja. Teippaat vain laatikot ulkopuolelta alumiiniteipillä ja hieno krominen laatikko on valmis. Paketin päälle ei tarvitse kuin rusetti jos sitäkään.Mik4 kirjoitti:Tai sitten sillä voi "kormata" osialiteFun kirjoitti:Niin rulla alumiiniteippiä sen 4 euroa...Ja rullasta riittää useisiin valoihin teipattavaksi.
Oikein laitettuna esim konehuoneessa ihan mukavan näköistä.
Sitten ku vaihtaa vielä noi 10v tummenneet lasit uusiin, niin näkyy paremmin. Suosittelen. kts aikaisemmin postaamani linkki.Mik4 kirjoitti:Tuli itsekkin tehtyä tuo teippimodi
http://koti.mbnet.fi/mik4/Patentteja/
Kuskin puolelle tuli pari kurttua vänkärin puoli ihan siedettävä.
Suhteellisen helppo homma kun rauhassa teki.
ot ajovaloista, mut kopan kanteen vähän..Mik4 kirjoitti:Oikein laitettuna esim konehuoneessa ihan mukavan näköistä.
Paljonko lie hintaa?saapasi kirjoitti:Sitten ku vaihtaa vielä noi 10v tummenneet lasit uusiin, niin näkyy paremmin. Suosittelen. kts aikaisemmin postaamani linkki.Mik4 kirjoitti:Tuli itsekkin tehtyä tuo teippimodi
http://koti.mbnet.fi/mik4/Patentteja/
Kuskin puolelle tuli pari kurttua vänkärin puoli ihan siedettävä.
Suhteellisen helppo homma kun rauhassa teki.