Minussako vika-> TÄH! hätäilemällä tehty kun tuli tälläinen.

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
patu
"Hölösuu"

Minussako vika-> TÄH! hätäilemällä tehty kun tuli tälläinen.

Viesti Kirjoittaja patu »

Vituttaako meissä saabisteissa joku vai mikä tuolla liikenteessä häiritsee jos liikutaan 8O
Vai onko vika pelkästään MINUSSA ..
Olin tuossa nyt vknloppuna koko perheen kanssa liikkeellä tuolla länsirannikon suunnilla ja muutenkin yleisesti mihin olen kiinnittäny huomiota...

-Kaikki kyttää 8O jos vaikka käy vain tankkaamassa joko autoa tai sit mun rumaa naama.(katotaanku halpaa makkaraa)

-Jos ajellaan perässää mennään tien pentareelle ja sieltä sit roiskutetaan kaikkee roinaa mitä on (okei siitä o jo pari vuotta voi olla et jos ajoin liian perseessä pyydän anteeksi vaikkei se hyypiö tätä luekkaan)

-Jos satut ohittaa jonkun paremman saati uuden auton niin sit tullaan ku ohitte päästy nii perkeleesti puskuriin ja joskus o joku pönttö vilauttanu valoja..

-Lähdetään samaan aikaan töihin aamulla nii viereisen talon joku äijä tulee alfa roomeonsa kanssa perään eikä pysy sen kanssa perässäni-> ei siinä mitään mut jos saabini kiihtyy paremmin kuin hänen alfansa nii sit heristetään nyrkkiä ja jos seuraavana aamuna lähtee normaalisti nii sit samainen äijä kiihdyttää ihan puskuriin ja taustapeilistä saa lukea ukon huulilta miksei se saabi liiku perkele..

- Tänään sitten ku tultiin koko perheen kanssa kotiin ajelin samassa talossa asuvan kanssa peräkkäin 20km ja koukkasin pihaan nii sit tää mies sanoo et jos olisit ollut yksin liikkeellä olisin vähän peläyttänyt...
(okei jos taas sit ajoin liian perässä mut oli siinä sen verran rakoa ainakin omasta mielestä :lol: ja ajoin liikennesääntöjen mukaan enkä viitsii alkaa ylämäessä jarruttelee jos letkassa joutuu mutkatiellä ajelee..) niin piti sit ukolle vastata mut parempi et olen hiljaa totesin vain että JAA -> jos olisin yksin ollut liikkeellä en olisi sun perässä ajellut vaan painellut riisikipostasi ohitte 8) mä aja mihinkään kohta p...le mua huvita olkoon.. pitäkööt tunkkinsa 8)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
jakaraik
"Aero"

Re: Minussako vika-> TÄH! hätäilemällä tehty kun tuli tälläinen.

Viesti Kirjoittaja jakaraik »

toi kyttäämis kulttuuri on ainakin valloillaan satakunnan suunnalla länsi-rannikolla, vahtauksen kohteeksi joutuu yleensä oli auto sitten mikä hyvänsä :? liikenteessä taas saa vihaisia reaktioita kohtaansa jos kiihdyttelee vanhalla saabilla liika kovaa, ei siis ylinopeutta vaan rivakasti matka vauhtiin...
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
Tannisto
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Kaikenlaisia sitä eteen (tai taakse) ajoittain sattuu, mutta tuskinpa se on se auto joka muita provosoi. Jos tuntuu siltä, että alkaa saamaan liiaksi huomiota osakseen, kannattaa tarkistaa penkin ja ratin väli. Oma liikennekäyttäytyminen saa aikaan paljon niin hyvässä kuin pahassakin.
Itse provosoidun puskurissa roikkujista ja takajarruvalot vilahtaa muistutukseksi silloin tällöin.
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
patu
"Hölösuu"

jakaraik kirjoitti:toi kyttäämis kulttuuri on ainakin valloillaan satakunnan suunnalla länsi-rannikolla, vahtauksen kohteeksi joutuu yleensä oli auto sitten mikä hyvänsä :? liikenteessä taas saa vihaisia reaktioita kohtaansa jos kiihdyttelee vanhalla saabilla liika kovaa, ei siis ylinopeutta vaan rivakasti matka vauhtiin...
Siis on sitä kyttäämistä ollut muuallakin kuin satakunnassa ihan kotipuolessakin heh 8)
Tai sit vaan mä ja mun auto oon niin pirun kom.. ruma :mrgreen:

Niin ja ei nää kaikki tässä samalla reissulla, vaan mitä tässä 7v ajan tullut eteen mitä olen päristellyt menee
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Ainakin tuo 8-tien liikennekulttuuri on aika omalaatuinen. Itse huomannut sellaisen reaktion, että kun saavuttaa muutaman auton letkan ja on ollut näköetäisyydellä jokusen kilometrin matkan. Tälle matkalle on osunut myös jokunen täysin "täydellinen" ohituspaikka, mutta ajetaan jonossa kuin köyhän talon porsaat ja usein vielä ilman turvavälejä. Heti kun on itse lähdössä ohitse saattaakin siitä edestä joku muukin hoksata, että täällähän voi jopa ohittaa. Välillä tuo tapahtuu vasta ohituksen jälkeen ja joku tuleekin roikkumaan puskuriin.
Ainakin peruutusvalojen vilautus on toistaiseksi karistanut kaikki roikkujat.

PS: Tuliko Patu vastaan lauantaina VT-12 Köyliön kohdilla? Ainakin hopeinen CDE tuli vastaan.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
patu
"Hölösuu"

Voi olla mihinkä aikaan mahtoi olla... perillä olin joskus klo12.30 et siinä siitä vajaa tunti taaksepäin varmaan ois aika lähellä niillä nurkilla..
Paljon näkyi saabeja mut ei näkyny tarraa ikkunassa vaikkei se sitä tarkoita etteikö klubilainen :)
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Aika hyvin osuu aikakin kohdilleen kyllä. Itse ajelin Tampereelle Autoglym ralliin ja 12:44 tankkasin Ellivuoren risteyksessä olevalla Shellillä. Juurikin ennen tuota kohtaamista ohitin edellä ajaneen. Itsellä ei tuossa og-satkussa ole muita klubitunnuksia kuin kilventausta takana, joten ei niin helppoa sinänsä erottaa.
patu
"Hölösuu"

Osuuko värit kohdilleen.. eli onko sul harmaa punanen vai musta satku.. jos se oot sä ketä vois kuvitella niin sit joku harmahko? mitä muistelisin...
wesku
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja wesku »

Tannisto kirjoitti:Kaikenlaisia sitä eteen (tai taakse) ajoittain sattuu, mutta tuskinpa se on se auto joka muita provosoi. Jos tuntuu siltä, että alkaa saamaan liiaksi huomiota osakseen, kannattaa tarkistaa penkin ja ratin väli. Oma liikennekäyttäytyminen saa aikaan paljon niin hyvässä kuin pahassakin.
.
Eikö se ole ihan kiva olla huomion kohteena ?
Tannisto kirjoitti: Itse provosoidun puskurissa roikkujista ja takajarruvalot vilahtaa muistutukseksi silloin tällöin.
Mitä sitä jarruvaloja vilkuttelemaan, tärkeintä on huolehtia siitä että pitää perääntunkijan takanaan :)
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

patu kirjoitti:Osuuko värit kohdilleen.. eli onko sul harmaa punanen vai musta satku.. jos se oot sä ketä vois kuvitella niin sit joku harmahko? mitä muistelisin...
Harmaahan tuo on, punaisella sisustalla. Ja kyllä tuossa värissäkin jotain punaista joskus nähtävissä (ruusukvartsi).
Kaide
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kaide »

vittuilu ei ole vittuilua ellei vittuilun kohde vittuunnu

Eli siis .. jäätä hattuun ja leveä hymy naamalle :mrgreen:
patu
"Hölösuu"

No ni nyt se saabin näkeminen lisää toiseen autoon tehoa...
Kävin tos illal tankkaamassa niin joku "poika" vanhal p..kal civicil kyttäs ja näki silmistä et alkoi ihmettelee turbo merkkiä maskissa... En tiiä sit mist johtu mut renkaat vinkuen lähti ex jetin pihalta... :lol:

Ps ei herneitä nenään tosta vanhal p..al ajamisel... Se on vaan tapa ilmaista vanhoista autoista joilla itsekkin ajelen :twisted: (Tommoisii wanhoi p..koi)
Passi
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Kyllä on eroa autolla ja autolla millä ajaa. Vanhalla satkulla ku ajo niin kaikki halus ohi. Tonnariin vaihoin niin tojotat rupeskin ajaan sielä takana?? Ja itse siis samaa nopeutta ajan noin apaut. :)

Ja tokihan myös penkin ja ratin väli vaikuttaa kaikkeen. Ainakin jokainen voi siis yrittää vaikuttaa muiden suhtautumiseen, niin hyvässä kuin pahassa. :twisted:
99T-museopeli
99 GL
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Oon huomannu että punainen og900 turbo herättää mielenkiintoisia reaktioita muissa autoilijoissa :lol:
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
patu
"Hölösuu"

Jaaha taas pitää avautua :lol:

Käytiin kaverin kanssa iltaa istumassa paikallisessa rossossa.
Ulos kun pääsi niin oli joku köyhä käyny kuolaamassa auton takaluukkuun kivat limat.. ja just sain tänään pestyä 8)
Vastaa Viestiin