Mahtavaa Saab-henkeä!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
jara
"Viggen"

Mahtavaa Saab-henkeä!!

Viesti Kirjoittaja jara »

Täytyy kirjoitella aivan sen takia, että sain upeaa ja korvaamatonta apua Vesa Pohjolaiselta saapin ostossa. Vesa kävi koeajamassa ja testaamassa auton ja ottamassa siitä kuvia. Onneksi auto oli Jämsässä Vesan asuinpaikkakunnalla.
Kun myyjällä meinasi mennä puurot ja vellit sekaisin myyntivaiheessa, päätettiin Vesan kanssa, että hän hakee auton ja minä jatkan siitä sitten...
Koko ostoprojektista saisi kirjoitettua kirjan kaikkine "Venäjän mutkineen" :wink:

Mutta loppu hyvin ja hopean hohtoinen 99 odottaa korvat pystyssä Vesan tallissa uutta savolaisomistajaa. :D

Täytyy tässä yhteydessä myös kiittää Lucaa, joka kävi tekemässä perusteellisen auton tutkimusmatkan Hyvinkäällä tässä joku aika sitten ja otti runsaat kuvat... Tosin se sai jäädä lahon korin takia.

Eli: KIITOS MOLEMMILLE TAHOILLE, TÄMÄ ON OIKEAA SAAB-HENKEÄ PARHAILLAAN!!!!!

Jos joskus itse voin olla jollekin avuksi, niin eikun yhteyksiä!!!
Antamisen ilo on paras ilo!!!

Hyvää ja turvallista Saab syksyä koko foorumin porukalle!!!
Ja varotaan niitä sarvisia nelijalkaisia karvaturrikoita...

T. Jara
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Re: Mahtavaa Saab-henkeä!!

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Vuoroin vieraissa. Olen itse saanut monta kertaa apua mahdollisten ehdokkaiden tarkasteluun tai vanteiden hankitaan, joten miksipä en itse avittaisi, kun siitä ei ollut edes vaivaa. Oikeastaan aika kiinnostava haaste ja ihmisen ajatusmaailman luotaamisprojekti. Loppu hyvin kaikki hyvin. Harvinaisen siistikorinen 99 odottelee uutta isäntää.
# 419 Vesa Pohjalainen
lucaf
"kukkahattu"

Re: Mahtavaa Saab-henkeä!!

Viesti Kirjoittaja lucaf »

kiitos minunkin puolesta, on mukava antaa eteenpäin sitä mitä on itse saanut (silloin kun kyse on hyvästä! :)). tätä saab henkeä kun saisi levitettyä vähän laajemmalle tänne mualimaan niin kirosanoja ei enää tarvittais :)

tänään tuli työmatkalla vastaan (3-tie nurmijärvi) hopea kattoluukullinen 99...onko jara ollut pidennetyllä fiilistelylenkillä vai... :D
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin