Vetokoukun vaihto
Vetokoukun vaihto
Elikkä tuossa 9-3 oli ostettaessa tuo alkuperäinen kiinteä koukku. Olisi tarve saada sen tilalle irroitettava malli. Missä hinnoissa nuo irroitettavat koukut pyörivät ja mahtaako vaihto olla helppoa? Ei välttämättä tarvitse olla alkuperäinen kunhan on siistinnäköinen ilman koukkua suojan kanssa.
9-5 XWD Aero -11, 96 V4 -72, 99 LEA -73, 96 2-t -65
Re: Vetokoukun vaihto
Alkuperäinen irroitettava n. 600 euroa.
Sähkösarja käy kiinteästä kokousta - muut osat vaihtoon.
Oma mielipiteeni: irroitettavastakin tulee kiinteä ennen pitkää...
Sähkösarja käy kiinteästä kokousta - muut osat vaihtoon.
Oma mielipiteeni: irroitettavastakin tulee kiinteä ennen pitkää...
Re: Vetokoukun vaihto
Ai niin, alkuperäisen irroitettavan koukun mukana tulee takahelman muotoja myötäilevä suoja, joka ei kyllä välttämättä kestä varomattomia talvisia irroituksia/kiinnityksiä (muovia siis).
Re: Vetokoukun vaihto
Itse en ymmärrä miksi irroitettavasta tulisi kiinteä... Varsinkaan niinkin hyvin toimivasta kuin alkuperäisasennus Bosal on. Noin minuutti menee asennukseen, jos joutuu vähän arpomaan. Ja irroitettava on mainio, jos koukulle on käyttöä ehkä kaksi kertaa vuodessa. Se suojamuovi on kyllä irtoilevaa sorttia. Oma on tiivistetty paikalleen pienellä kankaanpalalla asennuskolossa.
EX-9-3 SS 1,8t BSR Stage 2 + OEM Isot Jarrut
orkkisjarrut myytävänä!!
orkkisjarrut myytävänä!!
Re: Vetokoukun vaihto
En minäkään, mutta minullekin kävi noin Vectrassa...
...ja Vectrassa oli minusta sentään hieno irroitetava. Kun koukun otti pois, niin ei näkyny lainkaan mitään koukun koloja eikä tarttenu puljata suojuksien kanssa.
Niin, on minulla nytkin irroitettava...
...ja Vectrassa oli minusta sentään hieno irroitetava. Kun koukun otti pois, niin ei näkyny lainkaan mitään koukun koloja eikä tarttenu puljata suojuksien kanssa.
Niin, on minulla nytkin irroitettava...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Vetokoukun vaihto
Jos irroitettavan koukun tosiaankin irroittaa heti käytön jälkeen ja viitsii voidella mekanismia säännöllisesti, niin kyllähän se toimii. Mutta jos unohdat sen joksikin aikaa ainakin näissä etelän suolatalvissa paikoilleen, niin ei sitä saa hetken päästä irti "lekallakaan".tomtom kirjoitti:Itse en ymmärrä miksi irroitettavasta tulisi kiinteä... Varsinkaan niinkin hyvin toimivasta kuin alkuperäisasennus Bosal on. Noin minuutti menee asennukseen, jos joutuu vähän arpomaan. Ja irroitettava on mainio, jos koukulle on käyttöä ehkä kaksi kertaa vuodessa. Se suojamuovi on kyllä irtoilevaa sorttia. Oma on tiivistetty paikalleen pienellä kankaanpalalla asennuskolossa.
Re: Vetokoukun vaihto
-06 SC:ssäni on "kiinkeä" koukku josta varsinainen koukku irtoaa kahdella pultilla noin minuutissa.Irrotin sen nopeammin kuin kaveri ns. irrotettavansa, jos koukkua tarvii pari kertaa vuodessa ei irrotus ole paha rasti ja irtoaa myös ilman väkivaltaa.
Aja millä haluat, ja Saabilla lopuks!
Re: Vetokoukun vaihto
Näin näyttäisi olevan myös -08 SC:ssä, mutta osaako joku sanoa että saako koukun tilalle jotain suojusta tähän kiinteään versioon, joka ehkä peittäisi myös spoilerin loven?966 kirjoitti:-06 SC:ssäni on "kiinkeä" koukku josta varsinainen koukku irtoaa kahdella pultilla noin minuutissa.Irrotin sen nopeammin kuin kaveri ns. irrotettavansa, jos koukkua tarvii pari kertaa vuodessa ei irrotus ole paha rasti ja irtoaa myös ilman väkivaltaa.
9-3 SC 1.8t M5 -08 "BioPower stage1"