siis mistä tietää kytkimen koon
auto
9000 cse -96 matlapaineturbo,viistoperä
motonet sekä varaosakirjat antaa vaihtoehtoja,
onko moottorinumerolla haku 100% luotettava
vai onko muuta vaihtoehtoa kuin kytkin elvälleen ja sitten avsta kauppaan.
mistä tietää kytkimen koon
Re: mistä tietää kytkimen koon
Moottorinumerolla hakeminen on luotettava keino, toki 100% varmuuden saat kun otat vanhan kytkimen ensin irti.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Mistä voi sitten hakea sillä moottorinumerolla?Jope kirjoitti:Moottorinumerolla hakeminen on luotettava keino, toki 100% varmuuden saat kun otat vanhan kytkimen ensin irti.
Marssit sen numeron kanssa marmoriselle varaosatiskille, niin varaosamyyjät katsovat EPC:stä.
Tai sitten leikit ryöstelevää merimiestä, varmuuskopioit EPC:n itsellesi internetistä ja katsot itse.
Tai sitten leikit ryöstelevää merimiestä, varmuuskopioit EPC:n itsellesi internetistä ja katsot itse.
Ville Jouppi #1780
Tullu jo tuo varmuuskopio tehtyä joten sieltä siis.Jope kirjoitti:Marssit sen numeron kanssa marmoriselle varaosatiskille, niin varaosamyyjät katsovat EPC:stä.
Imupuolelta, ykköspytyn kohdalla lohkon kyljessä jossain yläreunan tienoolla.
Ville Jouppi #1780
Tai sit menee kylmästi paikalliseen esim. Osaset liikkeeseen ja sanoo mikä auto/vuosimalli ja millä koneella niin ne ettii mikä kytkin menee..
Ja jos ei ole sama kun irrottaessa niin käy vaihtamassa toiseen kytkimeen mikä sopii kyseiseen vaihdelaatikon persuuksiin ei siinä sen ihmeempää (näin meillä seuramatkoilla; radio rockin korporaation Heikelää lainatakseni)
Tai niin ainakin minulle kävi ja nyt matalapaine tonnarissa aeron kytkin ja kymppi oli hinnalla eroa matalapaineisen systeemiin...
Ei ainakaan länsiauto tiennyt minkä kokoista kytkintä on.. ei ne taida muuta kuin osanumeron ja siitä ei nää kokoa eikä näy EPCstäkään.. Tai ei ainakaan se kyseinen henkilö tiennyt kun tässä kuukaus sitten soittelin ja kyselin Tammisaaret Salot ja Länsiautot..
Näin sain ainakin minä vastauksen ja toisessa päässä ei tiedetty yhtään mitää halkaisijoista..

Tai niin ainakin minulle kävi ja nyt matalapaine tonnarissa aeron kytkin ja kymppi oli hinnalla eroa matalapaineisen systeemiin...
Ei ainakaan länsiauto tiennyt minkä kokoista kytkintä on.. ei ne taida muuta kuin osanumeron ja siitä ei nää kokoa eikä näy EPCstäkään.. Tai ei ainakaan se kyseinen henkilö tiennyt kun tässä kuukaus sitten soittelin ja kyselin Tammisaaret Salot ja Länsiautot..

Näin sain ainakin minä vastauksen ja toisessa päässä ei tiedetty yhtään mitää halkaisijoista..
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)