Tuli poikkeuksellisesti jopa vanteet puhtaaksi kun suihkuttelin niihin esipesuainetta.

Ja jostain oikean puoleisen takaikkunan välistä tuli vettä sisälle.

Heh, ei se ihan keskipöntön vaihdolla onnistunutkaanMacTurbo kirjoitti:Korjasin ajovalopesurin ja hain matkahuollosta uuden keskipöntön.
Huomenna leimalle (tosin pari pikkujuttua pitää tehdä ennen sitä)
Mulla oli aivan samanlainen vika omassa vahvarissa ja viaksi löytyi herätevirta, virtaa tuli niin että virtavalot syttyi mutta ei kuitenkaan niin paljon että vahvarin rele naksahtaisi ja ääntä alkaisi kuulumaan. Koitappa vaikka + johosta suoraan sitä herätettä.saba90 kirjoitti:Asentelin huollosta tulleen autovahvistimen autoon kiinni,huollossa laite todettiin toimivaksi mutta kun sain kaikki johdot kiinni vahvistimeen niin eipä kuulunut subista mitään,täytyy jatkaa tutkimista
Täytyypäs testata,olisihan se hyvä kun saisi toimimaanJontse kirjoitti:Mulla oli aivan samanlainen vika omassa vahvarissa ja viaksi löytyi herätevirta, virtaa tuli niin että virtavalot syttyi mutta ei kuitenkaan niin paljon että vahvarin rele naksahtaisi ja ääntä alkaisi kuulumaan. Koitappa vaikka + johosta suoraan sitä herätettä.
Onko säädöt kohdallaan, eli on säädetty niin että ei leikkaa matalia taajuuksia pois.saba90 kirjoitti:Täytyypäs testata,olisihan se hyvä kun saisi toimimaanJontse kirjoitti:Mulla oli aivan samanlainen vika omassa vahvarissa ja viaksi löytyi herätevirta, virtaa tuli niin että virtavalot syttyi mutta ei kuitenkaan niin paljon että vahvarin rele naksahtaisi ja ääntä alkaisi kuulumaan. Koitappa vaikka + johosta suoraan sitä herätettä.
Ai. Ihan kun ei muuten kelpaisi.MacTurbo kirjoitti:Nyt kelpaa jättää parkkiin vaikka J.N:n tonnarin viereen
Kyllä muuten, mutta sinulla Tonnari kiiltää aina paremminJ.N kirjoitti:Ai. Ihan kun ei muuten kelpaisi.MacTurbo kirjoitti:Nyt kelpaa jättää parkkiin vaikka J.N:n tonnarin viereen