http://www.autovaruste.net/moottori/green/twister.htm
Toinen kysymys on että mistä tuossa vanhan korimallin tonnarissa on helpoin ottaa kylmä ilma suodattimelle ilman että tekee scooppia (minkä kyllä luultavammin teen siihen keulille myöhemmin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
RapidBoost kirjoitti:
Toinen kysymys on että mistä tuossa vanhan korimallin tonnarissa on helpoin ottaa kylmä ilma suodattimelle ilman että tekee scooppia (minkä kyllä luultavammin teen siihen keulille myöhemmin).
Olen täysin samaa mieltäniin ja pitää kuitenki muistaa se että sun kaveri asenti sen suodattimen o*el merkkiseen autoon. Kaikki on mahollista siinä merkissä...
Heh, siinä sitä onkin "ekstriimii" jo tarpeeksi kun joudut ööpeliin, "Osa 1 - pääseekö perille" ja "Osa 2 - pääseekö takaisin"RapidBoost kirjoitti:Vaikka en omalla saapilla pääsekkään, vaan joutuu tulemaan tuon krhm Öpelixin kyydilläniin ja pitää kuitenki muistaa se että sun kaveri asenti sen suodattimen o*el merkkiseen autoon. Kaikki on mahollista siinä merkissä...
eihän se kovin hyvä paikka ole, huoltokin vaatii vähän kikkailua kun se pitää ottaa alakautta pois. Saas nähdä miten toimii, en ole vielä ehtinyt kuin reilut 10km ajamaan sillä (katsastukseen ja takaisin, nyt hitsaillaan)Jussi kirjoitti:Tuo etunurkka on aikas ikävä paikka ilmansuodattimelle, mutta taitaa olla ainoa paikka tonnarissa mitä kautta saa kylmää ilmaa.
Lasken nuo virityssuodattimen pääosin luokkaan "snake oil" - paketoitua
-NAPS-
vakuuta.
-J-