Elikkäs eilen ilmestyneessä uudessa Ajolinja-lehdessä (9/2008) olin bongaavinani Mimmin arkiauton, eli 9-5 "Aero D":n. Siellä varsinaisen lehden välissä olevassa Viitostie-oppaassa, sivun 6 yläkulman kuvassa, ABC Renkomäki Lahti.
Onko mahdollista, että on Mimmin auto? Auto on kuvassa tolpan takana ja pirun pieni muutenkin...
Muok. kuva lisätty 4.10...
Viimeksi muokannut JussiT-5R, La Loka 04, 2008 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Mistä näitä pidikkeitä voi hankkia? Minulla tuulilasi kyllä pysyy paikallaan pitämättäkin, uudemmissa Saabeissa on ilmeisesti laatu pahasti huonontunut.
Mistä näitä pidikkeitä voi hankkia? Minulla tuulilasi kyllä pysyy paikallaan pitämättäkin, uudemmissa Saabeissa on ilmeisesti laatu pahasti huonontunut.
No, hauskaa vappua kaikille!
Samasta paikasta kuin talvilasin pesunestettäkin. Tuommoisilla pidikkeillä on helppo vaihtaa talvilasi paikoilleen.
Nonnii! Tämäkin vielä, Mimmi on siis julkisuudenkipeä linssilude ja toisekseen on kerran (vai jopa kaks ) vastannu väärin Saappi arvuutukseen...ettäs kehtaat
Mimmi kirjoitti:Xenonien valoteho häviää auringolle mennentullen, joten niiden polttaminen on hyödytöntä. Sitäpaitsi huomiovalot ovat lailliset ajovalojen korvike päivänvalolla.
Jahas eli tämä on syy uusien xenon audien led-valoihin. Polttimot pitemmän päälle halvemmiksi ja saadaan lisää glitteriä.
Olet siis hakenut valoillasi säästöä ja bling blingiä. Ja olisit vielä halunnut laittaa ledit, mutta ne eivät itkuparku ole tyyppihyväksytyt autoosi. Posessa oot .
Voi olla että xenonien valoteho häviää auringolle, mutta anteeks nyt vaan huomiovalot on aivan karmean näköiset olkoon ne minkä auton keulalla tahaansa.
Eikä tarvii alkaa perustelemaan auton näkyvyydellä liikenteessä.
Mimmi kirjoitti:Xenonien valoteho häviää auringolle mennentullen, joten niiden polttaminen on hyödytöntä. Sitäpaitsi huomiovalot ovat lailliset ajovalojen korvike päivänvalolla.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Poojaat pojat , eiköhän tää kuittailu jo riitä.
Taitaapi olla jokaisen oma asia mitä valoja sinne autoonsa laittaa (kunhan ne on lailliset), vai laittaako mitään
66Saab74 kirjoitti:Mä laittaisin ojavalon. Muistaako kukaan moista ja oli paljon ennen ajovalojen kahdennus kieltoa. Ojast voi leytyä vaikka mitä ,vaik itsensä...
Muistaakseni vuoden 1968 jälkeen rekisteröityihin autoihin ei ojavaloa saa laittaa. Enpä ole ajanut sellaista autoa , jossa tuollainen olisi ollut , joten hyötykin on täysin arvailua.