En ole pahemmin perehtynyt tuon asentamiseen mutta pistetäänkös tuo siihen by-pass:lle tilalle ja mitäs sille letkulle tehdään joka tulee sieltä ilmanputsarille tulevasta putkesta tuohon by-pass:lle? Autona -97 2.0t tonttu.
Ainiin ja hakua käytin mutten löytänyt mittään
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bypassin tilallehan se tulee ja sen letkun voi irroittaa siitä putkesta ja rakennella siihen jonkun tukon. Kunhan ei ime ilmaa sieltä, kun ei ole puhdistinta välissä.
muuttuuko äänet tällä kamaliks vai kehtaako vielä ajella. itellä kun ei vielä lastua tuossa kulkineessa ole... vois muuten olla kiinnostunu. eli onko kokemusta äänistä vakio turpo tonnarissa.
Oze kirjoitti:muuttuuko äänet tällä kamaliks vai kehtaako vielä ajella. itellä kun ei vielä lastua tuossa kulkineessa ole... vois muuten olla kiinnostunu. eli onko kokemusta äänistä vakio turpo tonnarissa.
Vakio matalapaine 2.0 teen ääntelyt moisella ovat varmaan aika surkuhupaisia...
Kyllähän jotkut kai silti noistakin tykkäävät ja kehtaavat ajella.
Orggis bypassikin ääntelee turhan voimakkaasti, jos toosassa vain on painetta...
Mik4 kirjoitti:Bypassin tilallehan se tulee ja sen letkun voi irroittaa siitä putkesta ja rakennella siihen jonkun tukon. Kunhan ei ime ilmaa sieltä, kun ei ole puhdistinta välissä.
Nyt tuo dumppi on kokeiltavana autossa ja tuntuu pelittävän ihan ok. Mistä se tukko kannattaisi rakennella siihen putkeen?
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Mikä voi olla syynä siihen-> ku omas autossa on tuo vapaavirtaus suodatin vakiokotelossa okei sehän ei pidä mekkalaa sen enempää kuin vakiosuodatinkaan..
Tossa kevääl laittelin tuon vakio by-bassin suhauttelee paineet ulkoilmaan, juu ja hyvin suhisi ei siinä mitään. Sitten alkoi sellanen kun kumia hankais yhteen ulina kun painetta päästelee ulos... no otin by-bassin irti ja kokeilin vuotaako se ei mitään kalvo tuntui ehjältä...
Tilasin kuitenkin uuden vakio venttiilin ja laittelin sen kiinni sitten. Tämä ihme kuminen ulina loppus, mut loppus samal suhahdukset vaikka päästää ilmat pihalle...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Mik4 kirjoitti:Bypassin tilallehan se tulee ja sen letkun voi irroittaa siitä putkesta ja rakennella siihen jonkun tukon. Kunhan ei ime ilmaa sieltä, kun ei ole puhdistinta välissä.
Nyt tuo dumppi on kokeiltavana autossa ja tuntuu pelittävän ihan ok. Mistä se tukko kannattaisi rakennella siihen putkeen?
Et sinä ketään sorvaria tunne?
Sorvasin siihen nylon tangosta sopivan T mallisen tulpan ja klemmarilla varmistin kiinnipysymisen.. Tosin käyhän siihen metallinenkin maalaa vielä mustaksi niin ei loista sieltä silmään..
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Sorvasin siihen nylon tangosta sopivan T mallisen tulpan ja klemmarilla varmistin kiinnipysymisen.. Tosin käyhän siihen metallinenkin maalaa vielä mustaksi niin ei loista sieltä silmään..
En kyllä tunne,täytyy miettiä että mitä siihen kehittelee jahka saan hommattua itelle tuollaisen kun tämä mikä nyt on autossa kiinni on kaverin
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Ota mitta sisähalkaisijasta ja jos löytyy joku sopiva iso pultti se on varmaan joku M16 -M20 pultti mikä sopisi siihen sit meet rautakauppaan ja pulttaat sen kiinni siihen..
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)