Oikeestaan meni eilisen puolelle mutta sain vihdoin kolkin lisävaloille vedettyä sähköt ja suuntauksetkin suurin piirtein kohilleen.
Ei koskaan tule jätettyy mitään viime tinkaan kun eilen hokasin että tänä iltana joutuu ajeleen vajaa pari sataa kilsaa pimeessä, ei muuten mitään ihmeeellistä mutta FF1000:ten kiinnityksiä joutu muokkaan ankarasti että ne sai näyttään riittävän alas ilman ettei ne toisaalta ois hirmu korkeella puskurista.
Mutta mukava oli ajella vaikka vähän vettäki heitti.
Kolkki sai tänään uudet iskarit eteen (kiitos taas potkikselle) ja uudet alatukivarret. Syynä oli epämääräinen "parkkinssonin tauti" ratissa loman jälkeen. Toistaiseksi tuntui siltä että parani taudista, ainakin hetkellisesti.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vaihdoin pikku-broidin kanssa vasemman puoleisen alatukivarren ja koiranluun uusiin.
Hommassa meni aikaa aika reilusti. Mutterit tiukassa ja vähän hakemista työjärjestyksessä. Auto taas leiman edellyttämässä kunnossa.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Lisäsin vähän jäähdytinlitkua, vilkaisin öljytikkua ja samalla poistin hiiren raadon konepellin etureunan alta. Oli aika kuivassa kunnossa. Raukka varmaan hakenut syyskylmillä turbon lämpöä liian ahtaasta paikasta
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
Etu umpioita teippailin alu-teipillä ja laskin kiina ic:tä niin että alaosa on puskurin alaosan kohdalla ja aukosta näkyy ic. Varmaan jonkinverran paremmin nyt myös jäähdyttää.
Eikun akusta virtaa ja haroitus letkun väliin.
Härveli nippusitojalla kuskin peiliin kiinni ja letkut ja johdot konepellin välistä konehuoneeseen.
Kunnon ranetusta
Ja eikun testaamaan
Paineet kävi noin 1bar:ssa
Viimeksi muokannut kalle37, La Loka 04, 2008 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Vaihdoin saabiin öljyt ja suodattimen. 16k takana edellisestä vaihdosta ja öljyä tuli ulos lähes kolme litraa. Öljypohja oli ulkoapäin aivan öljyssä... että sitten vuotoa paikantamaan...