9-3 lämppärin lämmönsäätö

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Juusokas
"Hirsch"

9-3 lämppärin lämmönsäätö

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Omassa kolkissani on vain peruslämppäri joka on oikeestaan jo usean vuoden harannut vastaan tuota lämmönsäätöä, eli säätö on ollut välillä todella jäykkä. Se säätöpaneelin runko on mennyt jo kohtuullisen palasiksi ja kun säätönuppi on ollut kunnossa on hammasratas vaan hyppinyt yli. Sitä vaijeria paneelilta itse lämppäriin olen voidellut aina aika-ajoin ja on edes jonnin verran helpottanut. Ihmettelen vaan mitä ihme siitä tekee niin jäykän. Pitäisikö purkaa koko lämppäri ja rasvailla paikat. Pitää muuten pukkata ostoilmo tuosta paneelinrungosta.

Muilla samankaltaisia kokemuksia?
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
JuAn
Matalapaineturbo

Re: 9-3 lämppärin lämmönsäätö

Viesti Kirjoittaja JuAn »

Minulla oli sama ongelma, se runko palasina ja hyppi rattaat ohi toisistaan. Ostin kokonaan uuden paneelin, ni loppu nuo ongelmat, tosin siin tulee sit ne ihan kaikki mukana, takalasinlämppärin kytkintä myöten... Mut nyt toimii...

Sit siihen ilman suuntauksien jäykkyyteen on tehty korjaus, asentamalla ruuvi sinne "ilmansuuntauslaatikon" kylkeen, ruuvilla saadaan säädettyä lisä tilaa niille liikkuville läpille...
900 GL 3D -83
Harri M.
"Tuplakaasari"

Re: 9-3 lämppärin lämmönsäätö

Viesti Kirjoittaja Harri M. »

Hei! Mihin ruuvi laitetetaan? Mulla on myöskin tuo suuntaus niin pirun jäykkä, ettei viiti ruuvailla ollenkaan. :evil: :evil: :evil:

-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Vastaa Viestiin