00- Aero ruotsista (Vikaa?)

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Zakke82
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 13:51

00- Aero ruotsista (Vikaa?)

Viesti Kirjoittaja Zakke82 »

Olenkohan seonnut lopullisesti. Meinasin tämmöistä peliä lähteä katsomaan. ei vain tuo ruotsi taitu enää niin hyvin joten mitähän tuo katsastuksen laita on? seisonnassa vai ajokiellossa. Hintaa olisi joku 45 000kr=4600€uroa@139000km. Olisiko järkevä rojekti. Tuskin noilla kilometreillä koneessa mitään. Mikähan tuosta olisi mahdollisesti levinnyt kun ei ole ajossa. Myyjän kotisivuilla myös toinen hinta ko. autolla (55 000kr) jossa ei mainintaa seisonnasta. On muitakin vaihtoehtoja, mutta uteliaisuudesta käyn kuitenkin katsomasssa!

Fordonsidentifikation
Regnr: ******
Fabrikat: SAAB 9-5 AERO 4D M1/00
Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2000 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:
Typgodkännandenummer: e11*96/27*0073*07
Typgodkännandedatum: 1999-10-15
Senaste EU-regbevis del 2: 2006-11-15
Upplysningar: Kredit

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-11-17)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 5 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2000-06
Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gången i Sverige: 2000-08-04
I trafik första gången i utlandet:
Utredning: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2006-09-01 - 2007-01-31
Senast godkända besiktning: 2005-12-02
Vägmätarställning: 139572

Tekniska data
Motornummer:
Motoreffekt, kw: 169,0
Effektnorm: EG
Kaross: Sedan (AA)
Slagvolym, cm3:
Växellåda: AUTOMAT

toksia
T. aloitteleva :saab: hörhö
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2023
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: 00- Aero ruotsista (Vikaa?)

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Zakke82 kirjoitti:Olenkohan seonnut lopullisesti. Meinasin tämmöistä peliä lähteä katsomaan. ei vain tuo ruotsi taitu enää niin hyvin joten mitähän tuo katsastuksen laita on? seisonnassa vai ajokiellossa. Hintaa olisi joku 45 000kr=4600€uroa@139000km. Olisiko järkevä rojekti. Tuskin noilla kilometreillä koneessa mitään. Mikähan tuosta olisi mahdollisesti levinnyt kun ei ole ajossa. Myyjän kotisivuilla myös toinen hinta ko. autolla (55 000kr) jossa ei mainintaa seisonnasta. On muitakin vaihtoehtoja, mutta uteliaisuudesta käyn kuitenkin katsomasssa!

Fordonsidentifikation
Regnr: ******
Fabrikat: SAAB 9-5 AERO 4D M1/00
Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2000 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:
Typgodkännandenummer: e11*96/27*0073*07
Typgodkännandedatum: 1999-10-15
Senaste EU-regbevis del 2: 2006-11-15
Upplysningar: Kredit

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-11-17)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 5 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2000-06
Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gången i Sverige: 2000-08-04
I trafik första gången i utlandet:
Utredning: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2006-09-01 - 2007-01-31
Senast godkända besiktning: 2005-12-02
Vägmätarställning: 139572

Tekniska data
Motornummer:
Motoreffekt, kw: 169,0
Effektnorm: EG
Kaross: Sedan (AA)
Slagvolym, cm3:
Växellåda: AUTOMAT

toksia
T. aloitteleva :saab: hörhö
Etsisin jotain muuta aeroa sillä tässä aika paljon epäilyttävää....

Upplysningar: Kredit = myyjä on haltijana tai auto lainan vakuutena

Fordonsstatus: Avställd (2007-11-17) = ollut seisonnassa pian vuoden

Senast godkända besiktning: 2005-12-02 = katsastettu viim. kauan sitten

Besiktningstermin: 2006-09-01 - 2007-01-31 = olisi pitänyt katsastaa jo kauan sitten

Kyllä ruottista noin 5000-6000 eurolla saa paremmankin ja jos ostat niin hinnan pitää tippua tosta pyynnistä ja katso että myyjä on auton omistajana ennenkuin annat rahat.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Vastaa Viestiin